PaardenYouTubers Live Event 2017!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ga jij naar PaardenYouTubers Live Event?

Poll eindigt op

Ja
12 (13%)
Nee
58 (63%)
Twijfel
21 (23%)

Totaal aantal stemmen: 91

xxdomiixx

PaardenYouTubers Live Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 13:43

Hoi allemaal!

Gisteren was er een explosie aan uploads van bekende PaardenYouTubers! Zij organiseren namelijk een PaardenYouTubers Live Event! Echt super gaaf, stiekem vind ik het jammer dat ik niet mee doe maar ik ben een ukkie in de paarden youtube wereld ^^ des ondanks vind ik het echt super gaaf en vroeg mij af wie er allemaal gaan :D

Het wordt gehouden op 19 maart 2017 van 10:00 tot 17:00 bij het KNHS Centrum in Ermelo, De Beek 125. Bij het evenement zullen wij de hele dag meet & greets houden, demo's geven, er zullen ook Live Q&A's zijn, ook standjes/strodorp en nog veeeeeel meer.

Welke YouTubers komen er? In ieder geval: Hoefwijzer, Felinehoi, Hart voor Paarden, Madee Fleur, Paardrijden met Plezier, Jill Huijbregts Dressage Vlog, Snuitable, LeanneAbigail, Kampioen en Romy Oudshoorn.

Tickets zijn op deze website te koop.
https://www.ticketkantoor.nl/shop/paardenyoutubers

Dus wie gaat er heen??

Obelix95

Re: PaardenYouTubers Live Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:48

Ik twijfel, lijkt mij erg leuk. Maar vermoed dat de gemiddelde leeftijd die daar komt jonger is dan mij?

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:05

Ik ben geen fan van van paardenevenementen en al helemaal niet als ik overspoeld word met reclame.. Ik kijk naar alle kanalen en vind ze ook leuk, maar naar een event gaan is niet mijn ding

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:11

Tuuuuuuurlijk ga ik :):) :') *\o/*

Ik denk dat het heel erg mee gaat vallen met de leeftijd, ons doel is ook echt om een informatieve en interessante dag te organiseren met voor ieder wat wils. We zijn namelijk allemaal samen ook zo verschillend en dat maakt het super leuk vind ik! :D :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:17

Ik twijfel ook. Ik kijk vrijwel alle YouTubers en zou het wel leuk vinden om hen en hun paarden eens in het echt te zien, maar ik denk dat ik me daar erg oud zal voelen als dan 23-jarige :') Meet & greets enzo hoeven van mij ook niet maar clinics lijken me wel leuk. Nadeel is ook dat Ermelo nou niet echt om de hoek ligt voor mij

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 14:22

Ik denk dat het best mee valt met de leeftijden. Tenzij nu alle 20+ers denken dat ze de enige zullen zijn en daarom niet gaan :p Maar zoals Jill zegt er zijn heel veel verschillende YouTubers en dat brengt ook andere doelgroepen met zich mee.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:30

NienkeV1994 schreef:
Ik twijfel ook. Ik kijk vrijwel alle YouTubers en zou het wel leuk vinden om hen en hun paarden eens in het echt te zien, maar ik denk dat ik me daar erg oud zal voelen als dan 23-jarige :') Meet & greets enzo hoeven van mij ook niet maar clinics lijken me wel leuk. Nadeel is ook dat Ermelo nou niet echt om de hoek ligt voor mij

Haha samen gaan? Ik moet uit Rotterdam komen :+
Ik wil ook voornamelijk voor de clinics

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:37

krimpenaar schreef:
NienkeV1994 schreef:

Haha samen gaan? Ik moet uit Rotterdam komen :+
Ik wil ook voornamelijk voor de clinics

Dat kunnen we wel doen, haha! Kom wel uit een andere richting maar dat komt wel goed :D

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 20:23

Ik twijfel ook nog, ik heb niemand om mee heen te gaan en ik weet niet of het heel leuk is daar in mijn eentje te zitten als ik niemand ken.. :\ Het lijkt me wel een heel tof evenement!

FennavanDam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 08:08

Ik kom! :D *\o/*

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:16

Ik heb net kaartjes besteld met een studiegenootje :)
En waarschijnlijk gaat NienkeV1994 ook mee :)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:25

FennavanDam schreef:
Ik kom! :D *\o/*

Ik moet hier toch wel even om lachen, haha :')

Ik ga niet. Te ver weg en ik voel er eerlijk gezegd ook weinig voor

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:26

Heel leuk!

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:33

Ik twijfel, niet vanwege de prijs (véél goedkoper als horse event) maar de afstand en de weinig informatie. Het is nou niet om de hoek voor mij, en daarom wil ik alleen gaan als het wat voor mij is. Ik heb nergens kunnen vinden hoeveel zalen er zijn, hoeveel clinics er worden gegeven, of er meerdere clinics tegelijk zijn en niets dat ook maar op een programma lijkt.

Een clinic van Jill over bepaalde figuren rijden en een clinic van Feline over springen met een pony tussen de paarden lijkt me bijvoorbeeld erg leuk en intressant, maar misschien gaan ze vooral over zichzelf en hun paarden vertellen zoals bij de paardepraatfandag. Leuk voor de megafans, maar dan leer je er weinig van. Dan kijk ik het liever terug via YouTube.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:28

iza_things schreef:
Ik twijfel, niet vanwege de prijs (véél goedkoper als horse event) maar de afstand en de weinig informatie. Het is nou niet om de hoek voor mij, en daarom wil ik alleen gaan als het wat voor mij is. Ik heb nergens kunnen vinden hoeveel zalen er zijn, hoeveel clinics er worden gegeven, of er meerdere clinics tegelijk zijn en niets dat ook maar op een programma lijkt.

Een clinic van Jill over bepaalde figuren rijden en een clinic van Feline over springen met een pony tussen de paarden lijkt me bijvoorbeeld erg leuk en intressant, maar misschien gaan ze vooral over zichzelf en hun paarden vertellen zoals bij de paardepraatfandag. Leuk voor de megafans, maar dan leer je er weinig van. Dan kijk ik het liever terug via YouTube.

Hoihoi!

Het evenement wordt gehouden in de Amaliahal en de Beatrixhal. Extra informatie en een programma zijn we uiteraard mee bezig, maar dat laat nog even op zich wachten omdat nog niet iedereen precies voor ogen had wat ze wilden doen. Het streven is om een hele goede balans te vinden tussen educatie en entertainment. Zoals ik hierboven al zei, zijn we met een heel divers team. Het doel is wel dat mensen naar huis gaan en iets geleerd hebben. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd aan mij stellen. :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:42

krimpenaar schreef:
Ik heb net kaartjes besteld met een studiegenootje :)
En waarschijnlijk gaat NienkeV1994 ook mee :)

Ik heb mijn ticket ook gekocht! Ben benieuwd naar het programma :)

XxChrisssxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:52

Ik ben er ook bij :D
Samen met mijn stalmeisjes!

p.s. ik ben zelf 26 en het lijkt mij erg leuk en gezellig *\o/*

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:57

Ik twijfel nog een beetje, maar denk dat ik wel ga :D Ben zelf beginnend paarden youtuber en vooral het mennen komt bij mij veel voor :p :) Ben 21 dus alle 20ers laten we allemaal gaan ;p

Ben benieuwd naar het programma en de stands die komen :) Zou het ook leuk vinden om dingen te zien die ook met youtube te maken hebben bijvoorbeeld tips ofz :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 09:10

Ik twijfel nog heel erg. Het lijkt mij heel leuk maar, omdat er nog geen programma bekend is durf ik nog geen kaartje te kopen.
Wanneer is het ongeveer bekend of zijn de kaarten dan immers uitverkocht. Ik zou namelijk geen kaarten bestellen als er nog niks van een programma is.

Van het najaar ook gedaan met Equiday, even het programma bekeken en wou alleen voor de horse agility komen. Dan is een kaartje a 15 euro mij te duur en dus niet gegaan.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 06:04

Ik twijfel ook nog, lijkt mij erg leuk maar ik ken niemand die mee wilt. Daarnaast is het voor mij een behoorlijk ver en heb ik geen auto :+ En (net als de rest hier) denk ik dat ik te "oud" ben met mijn 24 jaar en sta ik liever geen dag tussen giechelde pubers :o

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 16:42

Ik wacht het programma even af wat 1 deze dagen online komt :)
Maar denk ook dat ik een beetje oud ervoor ben en wil ook niet tussen allemaal fangirls staan :')

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 17:03

Het lijkt mij ook wel erg leuk! Ik lees dat er wel meer 20+ mensen gaan, ik ben zelf ook 24 en had namelijk ook niet heel veel zin tussen de gillende pubermeisjes te gaan staan. Een handtekening of foto zegt mij namelijk niets :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 17:12

Het lijkt mij echt heel erg leuk (ook als bijna 30-er :o ) om te gaan maar helaas kan ik die dag niet :n

HopexSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 17:18

Ik wil heel graag maar waarschijnlijk mag ik niet, en ik zou dan ook niet weten met wie ik heen moet. Mijn familie heeft eigenlijk niks met paarden en mijn vrienden ook niet :(

FennavanDam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:06

Het programma is (grotendeels) klaar! Het is een afwisseling tussen fun & educatieve demo's.

Afbeelding

Dus even met ietjes meer uitleg:
1. Kampioen gaat laten zien hoe zij hun scenes opnemen voor hun serie en wat daar allemaal nog meer bij komt kijken.
2. Snuitable gaat een demonstratie geven over dressuur/werken aan de hand.
3. Paardrijden met plezier zal gaan crossen en daar meer over vertellen.
4. Jill Huijbregts laat verschillende dressuuroefeningen zien en geeft daar uitleg bij.
5. Felinehoi gaat het vrijheidsdressuurspel houden, waarbij het publiek mee mag doen.
6. Hart voor Paarden houdt een race met het publiek.
7. LeanneAbigail gaat een proefje rijden en Snuitable zal het live gaan jureren.
8. Felinehoi en HoefWijzer gaan met neckrope springen en zullen daar ook meer over vertellen.
9. Jill Huijbregts neemt een van haar leerlingen mee en laat zien hoe een wedstrijdtraining verloopt.
10. Romy Oudshoorn zal een kur op muziek gaan doen.
11. Madee Fleur gaat samen de polocrosse vereniging alles vertellen over de sport polocrosse.
12. Jill Huijbregts zal de dag afsluiten met een demo over Grand Prix rijden.

Daarnaast zal er ook een strodorp zijn en worden er ook Meet & Greets en een Live Q&A gehouden. :)

De kaartjes zijn te koop via: http://www.ticketkantoor.nl/shop/paardenyoutubers
Laatst bijgewerkt door FennavanDam op 02-02-17 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt