Zoals altijd was ik wat aan het rond sneupen en op facebook kwam ik een mooie advertentie tegen van een fries. Ik was verkocht. Ik had een berichtje gestuurd en kon komen. Helaas op de dag dat ik langs zou komen kreeg ik een bericht dat hij dat paard niet meer wou verkopen (paard was echt gemeen en sloeg gericht, die wou hij dus niet verkopen, is weer terug gegaan) maar hij had nog een andere merrie staan. Fotos en filmpje zagen er goed uit dus er heen gereden. Heel erg druk paardje kwam er uit de stal. Wel super mooie bouw had ze! Los draven was helemaal geweldig. Zoveel souplesse en super achterbeen gebruik. Ja, ik wilde deze merrie! Ze kende niks. Ze was van een oude man die alleen de staldeur open deed en de paarden renden de weide in.
Foto's van de stal waar ik haar gekocht heb

5 januari kwam ze! Ze werd door de stal met super service gebracht en ik was helemaal blij!

Elke dag ben ik met haar bezig. Gewoon standaard dingetjes. Vast zetten. Hoefjes geven. Poetsen. Vlechten. Staart kammen. Zweetdekentje op en af. Peesbeschermers om en vandaag even 10 minuten een hoofdstelletje om. Geloof mij. Dit kende ze niet. Liet zich vallen met hoefjes tillen, rende weg voor ze deken , ging er met je vandoor met buiten zetten
, kon niet stilstaan. Maar ze leerd zo snel. Poetsen blijf ik doen, hoofdstelletje hang ik weer dik 3 maand in de kast, en dan oefen ik nog een keer. Ze gaat denk ik dit jaar voor de keuring, gewoon, voor de leuk.
Ze is een Pier x Wikke en meet nu 1.55. Ze is super lief en echt slim!
Lekker in de sneeuw

Dekentje op

Knuffelen

Vlechtjes maken

En vandaag

Ben zo blij met haar

kan zo wel ridder rijden whahaha braaf meisje

nog jaartje wachten! 
beetje spannend vind ze het wel, maar zo braaf