Op 18 november 2016 heb ik afscheid genomen van mijn maatje, mentor en opper-grasmaaier Lotte. Na 10 prachtige jaren samen is zij met 18 jaar ingeslapen omdat haar lijf de strijd tegen spat had verloren. De laatste les die zij mij nog kon leren was de zwaarste les. Met een laatste groet is Lotte in haar eigen wei na een jaar pensioen rustig ingeslapen.

De zorg van haar kudde overgedragen aan haar bonte modderige graspriet-etende maatjes Lotus en Kees

Terug springend in de tijd en na een gezellige dag Paard & Koets gingen we naar onze jaarlijkse traditie: de paardenmarkt in Hedel. Met in het achterhoofd niks te kopen
stond er tussen de bruin gevlekte tinkerbillen een lichte schimmel op het gemak zich te vermaken met z'n buurman. Op de gok meegenomen en hem een maand de tijd gegeven om bij te komen en zijn ware karakter te tonen. En ik kan verklappen, deze Ierse ruin van 5 jaar genaamd Grey Lad staat er nog steeds. Maak kennis met: Een nieuwe vriend aka Lama

Een pony met een flinke dosis humor die het gemis van lotte een stuk dragelijker maakt. Tot nu toe ontwikkelt hij zich erg fijn en zijn we nu lekker bezig met zijn scholing tot 'westernpony.' Deze foto's zijn afgelopen weekend geklikt met zijn tijdelijke testzadel van Horseshopinternationaal:

Op een hoop mooie jaren, avonturen en leermomenten terwijl ik terug kijk op mooie herinneringen

Bedankt voor het kijken en een goed "paardwaardig" 2017
Dan moet je mij even corrigeren
)