Het was een jaar waarin de dressuur niet lekker ging en dan ook op een laag pitje stond.
Nadat we in 2015 veel hadden gemend, is 2016 een jaar met leuke buitenritjes geworden.
Het jaar begon met een clinic die ik gewonnen had bij Fiona Meilink, met de equisimulator en aansluitend een les met Bandito, was erg leuk een leerzaam!

Daarna begon het weide seizoen weer, daar was Bandito erg blij mee:

En toen begonnen de heerlijke buitenritjes, alleen of samen met mijn zus:

Uiteraard ook uitwaaien op het strand, wat Bandito fantastisch vond;

Op de terugweg een ijsje halen in het dorp, paarden stonden voorbeeldig stil

In mei mooie foto's gemaakt van mijn zoontje op stal, deze vind ik erg lief

En toen werd het al snel 11 juni, de dag dat mijn zus ging trouwen!
Het was een hele mooie dag en samen met het paard van mijn zus mocht Bandito de trouwkoets trekken, en ze deden alsof ze het altijd al gedaan hadden

Daarna weer over op de orde van de dag en lekker weer buitenritjes maken;

Vervolgens was het alweer tijd voor mijn eigen vrijgezellenfeest, en werd ik op stal verrast
door mijn zussen en vriendinnen, deze foto werd net ervoor gemaakt:
En daarna werd het alweer snel 10 september, mijn eigen trouwdag.
Hierin speelde uiteraard Bandito samen met Furia weer een grote rol als koetspaarden en wat deden ze het weer fantastisch, onze menner deed het uiteraard ook super!
Hier een onderonsje voordat hij ingespannen stond:

En weer keurig voor de koets:

Na een heerlijke huwelijksreis, blijven de foto's en herinneringen over en het werd al snel een hele mooie herfst. Prachtige buitenritjes zoals vanouds gemaakt:

En nu zitten we alweer vol in de winter, en al zijn deze foto's officieel uit 2017, toch mochten ze niet ontbreken.
Worteltjes brengen:

Mijn 2 grote liefdes samen

Iedereen de beste wensen voor 2017, ik ga in ieder geval samen met Bandito hopelijk weer een heerlijk jaar tegemoet. Qua dressuur gaan we momenteel ontzettend fijn, dus hopelijk kan ik daar weer eens wat beeldmateriaal van krijgen

Een reactie vinden we leuk