Leuk dat je in mijn topic komt kijken.
Ook mijn jaaroverzicht kan niet ontbreken vind ik. Want wie weet is het wel mijn laatste…. Al hoop ik natuurlijk van niet.
Maar eerst de foto’s want het is tenslotte een foto topic!
Ik doe niet aan chronologische volgorde goed?
Mijn paardjes liggen vaak lekker te luieren in de wei…
1.

Verkleden zich graag als zebra…
2.

Ook tijdens buitenritjes….
3.

Logeerpaardjes doen ook gezellig mee. En zie hoe rustig de koeien blijven nu wij niet opvallen….
4.

Halen graag fratsen uit en kijken dan heel onschuldig…
5.

Of lachen enorm om zichzelf……
6.

Penny wil ook nog weleens zwem uitstapjes maken met haar vriendje Xander van Marlinde….
7.

En ja… liggen graag… op hun rug… zij…..half zittend. Het maakt niet uit…
8.

Maar daarnaast zijn ze ook best actief. Voornamelijk Rosalie… en dat mag ook wel. Want zij wordt echt van lucht dik…
Voornamelijk vele ritjes in het Dwingelderveld. Mijn favoriete natuurgebied!
9.

Die koeien he….. daar kun je ook leuke dingen mee doen!
10.

Hebben we westernlesjes gevolgd….
11.

Deden we mee aan de Eper Paardenvierdaagse…. Met Jetske en Simone….Ik hoop dit jaar weer!
12.

En doen Roos en ik weleens mee aan fotomeetings…. Super tof!
13.

14.

15.

Maar nu in het kort waarom dit misschien het laatste jaar is… Mijn man en ik gaan scheiden. Hij blijft wonen waar we nu samen wonen met de paardjes.
Ik ben nu op zoek naar een goed plekje waar ik mijn paardjes alle vier kan stallen. Zaterdag ga ik bij de eerste stallen….lees weides… kijken.
Moet dus kijken of het financieel dan ook allemaal haalbaar is. Aan huis is wel te doen. Maar 4 paarden in regio Utrecht is toch wel een aanslag… Maar ik ga het zeker proberen!
Andere oplossingen zoeken kan altijd nog. Mijn paardjes en ik zoeken een plekje aan de Utrechtse heuvelrug of Veluwe omdat ik toch alleen maar bos hobbel… Dus mocht iemand nog iets betaalbaars weten… mijn PB staat open.