Na mijn eerste veulen vorige jaar verwelkomd te hebben was mijn tweede veulen onderweg. Dundee was inmiddels van Sal af en kon z'n veulen pubertijd slijten met Sterre tot onze nieuwe spruit geboren was.

De dracht verliep voorspoedig en we verwachten de kleine eind Juli... toch werden we verrast toen ons kleine meisje 16 Juni geboren werd ... 16-6-16 was dus een absolute hoogtepunt...

Wat was ze mooi en een champagne het kon niet stuk...

Maar door de komst van Sydney kwam ook de moeilijke beslissing om voor Dundee een nieuwe huis te zoeken. Ik wilde graag een merrie en die had ik nu... maar tot het allerlaatste moment heb ik het uitgesteld want wat viel dit zwaar... mijn kleine man waar ik mijn hart en ziel in gestort had vanaf dat hij zijn eerste adem nam...
Maar begin november hebben we hem samen met Sterre naar zijn nieuwe huis gebracht waar ik hoop dat hij voor altijd mag blijven...

Dierenartsen hebben we ook teveel gezien dit jaar. Sydney kreeg een tak in haar oog Dundee een flinke zweer en dan mijn lieve Joy moest met spoed geopereerd worden na een ongeluk...

http://boktimg.nl/img/m/oywjvf.jpg
Dit jaar heeft me ook sterker gemaakt ... ik heb een hoop geleerd oa dat ik op mezelf moet vertrouwen... Me minder druk moet maken om wat niet anders is en de mensen achter me moet laten die me kwetsen en neerhalen ... ik heb leren vergeven en hoofdstukken afgesloten... vanaf nu gaan we vooruit op naar een nieuwe jaar vol nieuwe avonturen!!
Om jaloers op te worden, is het een quarter? & zo ja, wat is de vader?
en jammer van al die operaties en dat je Dundee moest verkopen.. of ja 'moest' ..