Na alle jaarverslagen wilde ik ook een verslag gaan maken, 2016 was een raar jaar met veel hoogtepunten en helaas een verdrietig einde..
Vanaf oktober 2015 tot & met 19 oktober 2016 heb ik de kans gehad om een geweldig leuke pony genaamd Lucky te verzorgen, helaas is hij ingeslapen.. Ik heb heel veel van hem geleerd en ben zo blij dat we de laatste maanden eigenlijk alleen nog maar leuke dingen deden waar we allebij plezier in hadden.
Januari
We pakten weer eens een fnrs wedstrijdje mee, dit was volgensmij de enige keer dat we mee hebben gedaan dit jaar.

Februari, maart & april
De datums van de foto's weet ik niet meer, maar ze zijn rond die maanden gemaakt
Deze maanden bestonden uit buitenritjes, af en toe een sprongetje maken en heel veel foto's!

mei, juni & juli
Deze maanden stond Lucky op de wei, ik ben deze maanden op ponykamp geweest bij Van Loon en Grevenbroek Sporthorses en ik ben wekelijks bij Lucky op bezoek geweest.

Augustus & september
Deze maanden maakte ik buitenritjes met vriendinnen en maakten we vooral veel lol.
Met Brechtje & Furzey

En met Anna & Joanna, Lucky & Joanna waren echt gek op elkaar. Een maand na Lucky is Joanna ingeslapen..

Oktober
Door wat gezeur op stal was ik begin oktober gestopt met het verzorgen van Lucky, uiteindelijk was dit gelukkig alweer redelijk snel opgelost. Lucky stond ondertussen al een tijd stil omdat de osteophaat had gezegd dat het niet goed zat in zijn nek. 15 oktober is de eigenaresse met hem naar de kliniek gegaan voor foto's en is er uitgekomen dat Lucky artrose had vanaf het stuk achter zijn oren tot vlak achter het zadel, en het was zo erg dat hij zijn nek amper kon buigen.. 19 oktober heb ik s'ochtends nog een fotoshoot laten doen door Nikki de Kerf

En s'middags is hij helaas ingeslapen..

November
Na het inslapen reed ik veel bij Grevenbroeks Sporthorses, dat heeft me heel erg opgevangen en me geholpen er over heen te komen.

Namala
Ook hielp ik m'n zus af en toe met haar verzorgpaard Furst.

December
Een drukke maand, deze maand besefte ik dat ik door alle gebeurtenissen laatste tijd en het inslapen van Lucky even geen zin meer had in het rijden/verzorgen en ben ik gestopt. Af en toe verzorg ik Namala nog eens of rijd ik op het paard van mijn moeder, maar ik ga voorlopig weer even rustig aan doen..
Misschien begin ik morgen weer, misschien over een maand en misschien weer over een jaar, we gaan zien hoe 2017 loopt.