Waarom? Gewoon, omdat het kan :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waarom? Gewoon, omdat het kan :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 16:52

Waarom doen we de dingen die we doen met onze paarden? Vooral omdat het ons een fijn gevoel geeft, en hopelijk geldt hetzelfde voor ons paard. Maar natuurlijk ook: omdat het kan!

Met windkracht 5 in het veld buiten gaan wandelen zal niet voor iedereen met een paard vanzelfsprekend zijn. Maar hier kan het gewoon, en ik ben daar best wel trots op :D

Wat beeldmateriaal van vandaag, geen technische hoogstandjes maar gewoon leuk :)

Gewoon lekker wandelen, met een los touwtje en gras langs de kant, kan gewoon :Y)

Met een blind paard bij windkracht 5 naar buiten? Kan ook gewoon!

(filmpje met dank aan stalgenootje :D)

En nog wat fotoo'tjes om het af te maken :)

Afbeelding

<3 :))
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Instant schriktraining .. ding hangt daar al een tijdje te wapperen, vooral interessant met veel wind natuurlijk, maar [***] was niet zo onder de indruk :')
Afbeelding

En lieve Bo <3
Afbeelding

Even de fotograaf checken :Y)
Afbeelding

Was een leuk dagje vandaag, niks spectaculairs maar wel iets waar ik gewoon van kan genieten. En ik denk (hoop) mijn pony's ook 8-)

Bedankt voor het kijken :)

Maflinger_S

Re: Waarom? Gewoon, omdat het kan :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 15:49

Lekker genieten van wat er is, zonder dat het spectaculair is. Zo kom je de dagen wel door, met de leukste ponies.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 16:03

Heerlijk toch ! <3
Hier geen favorieten van windkracht 5 en wandelen... :') :')

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 16:10

Hier wel hoor. Mafje houdt van wind/storm, en ik ook. Bij voorkeur als het wel droog is/blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 11:45

Droog is wel een handig detail :j
Verder maakt het hen blijkbaar ook niet uit, alleen vol tegen de wind in in open veld was [***] toch niet zo'n fan van :+ Toen bekeek hij mij wel eens met een zeer duidelijke blik :')

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 11:48

Ook herkenbaar. Vol tegen de wind in is niet handig als die vol in je neus blaast en je die nodig hebt om te kunnen ademhalen.

Hoewel ik met trainen in de bak bij harde wind ook wel eens door wind mee in galop bijna door het draad in de eerste paddock belandde. We vlogen letterlijk bijna uit de bocht.