[ITP] Na 29 jaar is ze daar: MIJN PAARD !!!
En nu is mijn paardje alweer 2 jaar bij mij.
2 geweldige jaren met mijn ‘once in a lifetime horse’
Niet dat alles over rozen is gegaan, helemaal niet. Ik kwakkelde met tijden met mijn gezondheid, maar ook Dizje heeft het niet altijd makkelijk gehad. Ze is erg gevoelig voor mijn humeur, wat lastig is als ik zelf niet altijd even fit ben. Ze heeft heel erg moeten wennen, van aan huis staan bij een bekende eigenaar naar een pensionstal, nieuwe paarden vriendjes en een nieuw mens.
Hoewel ik op het begin dacht dat we een ’match made in heaven’ waren, hebben we heel veel tijd nodig gehad om aan elkaar te wennen. Rijtechnisch had ik veel moeite met haar grote en zij weer met mijn gespannen/strakke houding. Wat dat betreft is ze net een spiegel. Dit zal altijd een puntje blijven voor ons..
Maar ik zou me geen ander paard kunnen wensen, mijn held, mijn vriendin, mijn pony, mijn kabouter, mijn alles !!

1. Advertentie, natuurlijk konden we het niet laten bij haar te gaan kijken !

2. De eerste maand bij mij
3. Eerste wedstrijd
4. Wedstrijd L2

5. Waterpret
In Juni 2016 zijn we van stal verhuist. Ze bleef moeilijk op gewicht, leek altijd wat duf, na vele vele oplapmiddeltjes heb ik het drastisch besluit gemaakt haar te verhuizen van de voor mij vertrouwde stal, naar een nieuwe stal.
Hier vliegt ze qua gewicht, training etc vooruit. Ze is veel fitter, al kan het nog altijd beter. We Startte in juni nog M1, waar we nu in november Z1 zijn gestart. Nu even rustig aan, want het is wel erg hard gegaan qua wedstrijden. We trainen rustig verder om in het nieuwe jaar wat meer bevestigd in het Z1 verder te gaan.

6. Selectie M1

7. Eerste keer met stang en trens

8. Augustus oefen Z1 op stal

9. We rijden ook buiten

10. Indoor M2 oktober

11. 2 jaar bij mij

12. Indoor Z1 november, ons Z1 debuut hebben we gewonnen in de tweede proef
!Afgelopen weekend zijn we naar de duinen geweest wat een heerlijk paard ! Snurken, omdat het spannend is, maar geen stap verkeerd zetten

13. In de duinen

14. Standfoto

15. Standfoto
Zoals je kan zien, mijn ‘once in a lifetime’ boscross wedstrijdpaard
!Hopelijk halen we in 2017 ons eerste winstpuntje in het Z1 en zou ik haar graag een x mee naar het strand nemen.