Mijn Cadiz

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Mijn Cadiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 11:43

2 jaar geleden alweer, 18 november maakte ik dit topic:

[ITP] Na 29 jaar is ze daar: MIJN PAARD !!!

En nu is mijn paardje alweer 2 jaar bij mij.
2 geweldige jaren met mijn ‘once in a lifetime horse’
Niet dat alles over rozen is gegaan, helemaal niet. Ik kwakkelde met tijden met mijn gezondheid, maar ook Dizje heeft het niet altijd makkelijk gehad. Ze is erg gevoelig voor mijn humeur, wat lastig is als ik zelf niet altijd even fit ben. Ze heeft heel erg moeten wennen, van aan huis staan bij een bekende eigenaar naar een pensionstal, nieuwe paarden vriendjes en een nieuw mens.
Hoewel ik op het begin dacht dat we een ’match made in heaven’ waren, hebben we heel veel tijd nodig gehad om aan elkaar te wennen. Rijtechnisch had ik veel moeite met haar grote en zij weer met mijn gespannen/strakke houding. Wat dat betreft is ze net een spiegel. Dit zal altijd een puntje blijven voor ons..
Maar ik zou me geen ander paard kunnen wensen, mijn held, mijn vriendin, mijn pony, mijn kabouter, mijn alles !!

Afbeelding
1. Advertentie, natuurlijk konden we het niet laten bij haar te gaan kijken !

Afbeelding
2. De eerste maand bij mij

Afbeelding
3. Eerste wedstrijd

Afbeelding
4. Wedstrijd L2

Afbeelding
5. Waterpret

In Juni 2016 zijn we van stal verhuist. Ze bleef moeilijk op gewicht, leek altijd wat duf, na vele vele oplapmiddeltjes heb ik het drastisch besluit gemaakt haar te verhuizen van de voor mij vertrouwde stal, naar een nieuwe stal.
Hier vliegt ze qua gewicht, training etc vooruit. Ze is veel fitter, al kan het nog altijd beter. We Startte in juni nog M1, waar we nu in november Z1 zijn gestart. Nu even rustig aan, want het is wel erg hard gegaan qua wedstrijden. We trainen rustig verder om in het nieuwe jaar wat meer bevestigd in het Z1 verder te gaan.

Afbeelding
6. Selectie M1

Afbeelding
7. Eerste keer met stang en trens

Afbeelding
8. Augustus oefen Z1 op stal

Afbeelding
9. We rijden ook buiten

Afbeelding
10. Indoor M2 oktober

Afbeelding
11. 2 jaar bij mij <3

Afbeelding
12. Indoor Z1 november, ons Z1 debuut hebben we gewonnen in de tweede proef :D !

Afgelopen weekend zijn we naar de duinen geweest wat een heerlijk paard ! Snurken, omdat het spannend is, maar geen stap verkeerd zetten

Afbeelding
13. In de duinen

Afbeelding
14. Standfoto

Afbeelding
15. Standfoto

Zoals je kan zien, mijn ‘once in a lifetime’ boscross wedstrijdpaard :D !
Hopelijk halen we in 2017 ons eerste winstpuntje in het Z1 en zou ik haar graag een x mee naar het strand nemen.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 23-12-16 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Vicky_88

Re: Mijn Cadiz <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 12:08

Die knappe Diz! <3
Jullie zijn toppers! :*

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 12:12

Kan me je topic nog herinneren, wat leuk om te zien!! Ziet er ontzettend fijn uit, nog veel plezier met je mooie paardje! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 00:10

Dizje! Wat een leuk stel zijn jullie toch, zo genieten om jullie samen bezig te zien!

Toppers

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 00:16

dubbel, sorry
Laatst bijgewerkt door A3a1 op 22-12-16 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 00:18

Ik verwachtte een zwarte newfoundlander *\o/*
Maar dit is een prachtig paard +:)+