http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=253&t=1904627&lr=499913044#unread
Dit is het linkje van Bonnies topic.
Billy is sinds 10 maart 2013 van mij, ik heb hem toen van mijn moeder gekregen, omdat zij ziek was en niet meer met hem kon rijden en voor hem kon zorgen.
Voor ik hem kreeg, was hij al 6 jaar van mijn moeder en dus al een lange tijd onderdeel van ons gezin.
Klein paspoortje voor degenen die hem nog niet kennen:
Naam: BQ Holly Fritz
Vader: Commander Flit Fritz
Geboren: Februari 1998, wat hem alweer 18 jaartjes oud maakt.
Ras: Quarter Horse
Geslacht: ruin
Billy is een heerlijk veelzijdig paardje. Hij vindt alles leuk, maar wat wij voornamelijk doen is door het bos crossen. Hij staat namelijk in de Loonse en Drunense duinen, dus het zou zonde zijn om niet van die mooie natuur te genieten samen

We begonnen in Januari. Bonnie heb ik eind november 2015 opgehaald als nieuw vriendinnetje voor Billy, zij heeft vanwege haar onervarenheid eerst een maandje bij kennissen gestaan en is eind december lekker naar huis gekomen. Dit klikte gelukkig meteen goed.

Zo had ik regelmatig een dubbeldekker paard

En konden ze samen mee op pad. Billy is zo lief, dat ik die makkelijk zonder handen kan rondsturen, dus een handpaard mee is geen probleem.

M'n vader wilde ook wel weer eens rijden en die lieve Billy vindt alles goed.

We gingen op bezoek bij zijn beste vriendjes die verhuisd waren naar een dorpje verderop.

Een vriendinnetje maakt een foto van ons en die deed me zo ontzettend veel denken aan een foto die ik ooit zelf van mijn moeder en Billy gemaakt heb. Groot verschil qua tijd (zomer/winter en een paar jaar verder), maar met dezelfde jas en hetzelfde paardje, voor ons een heel bijzondere foto. Samen missen we mijn moeder namelijk nog iedere dag.

We genoten ontzettend van onze prachtige omgeving en het weer.

Hij speelde kinderpony voor ons kleine neefje.

Hij trok gekke bekken, leerde een nieuw kunstje, had Pokemons op zijn hoofd en deed idioot op de zandvlakte

We deden mee aan een patrouillerit met een vriendin en haar Fjordje.

Ze genoten samen van de grapjes.

Hij stond een beetje knap te wezen.

Hij maakte mijn vriendinnetje weer heel enthousiast om paard te rijden, nadat zij gestopt was, omdat ze het niet meer leuk vond. Nu genieten we samen van mijn paardjes

Hij kreeg deze winter een deken aan, omdat hij voorgaande twee winters heel slecht de winter door kwam, dit helpt hem gelukkig enorm. De foto met de haflinger is van de winter 2014/2015, toen viel hij helemaal in. Ik heb toen ook heel weinig met hem gereden en hem alleen maar gevoerd. Mijn moeder is die zomer ook overleden en daar heeft hij ontzettend veel verdriet van gehad. Maar gelukkig gaat het nu een stuk beter en ziet hij er weer goed uit (bovenste foto).
Al met al weer een top jaar met mijn knappe kerel!