Om het jaar 2016 af te sluiten open ik zoals velen een itp.
Dit jaar is er veel veranderd.
Januari
In januari verzorgde ik twee paarden:
Tara, fjord, 21 (deze maand ook mijn droom waargemaakt, rijden in de sneeuw)

Bayron, anglo-arabier, 22 (foto van vorige zomer, ik rijd hem niet meer)
Hij is mijn lichtpuntje, hij is er altijd en is altijd blij om mij te zien, wat er ook op me af komt.

Februari
In februari ben ik met Tara naar het huis van mijn oom gereden, heel leuk en gezellig, zo'n 20 km heen en terug. Hier op de foto met de gehandicapte dochter van de schoonmoeder van m'n oom... Volg je m nog?

Maart
In maart hebben Tara en ik een vriendin en haar paard de omgeving laten zien.

April
In april heb ik mijn laatste buitenritje met Bayron gemaakt, onder het zadel denkt hij zijn benen te mogen strekken, maar dat kan zijn lichaam niet meer aan zonder direct kreupel te gaan

Mei
In mei hebben we weer lekkere buitenritjes gemaakt, en heb ik Tara eens héél goed gepoetst. (Bayron eet lekker zijn avondeten op de achtergrond)

Juni
In Juni moest ik met Tara stoppen, aangezien de eigenaresse iemand gevonden had die haar over zou willen nemen.
De foto is van de laatste buitenrit, waarvan ik toen nog niet wist dat het de laatste was.

Juli
In Juli kreeg ik het aanbod op stal voor nog een pony te zorgen.
Titan, 35, ik gok welsch.
Door zijn leeftijd en stokmaat gaan we meestal wandelen, ookal zou ik hem van de eigenaresse mogen rijden.

Augustus
In Augustus kreeg ik nog een paardje aangeboden, Pino!
Pino, kruising, 8 of 9 jaar geloof ik. Hij is ongeveer 1.80.
Met hem rijd ik in de bak en ga ik veel wandelen. Hij had vrij weinig respect en puberde heel erg, maar dat gaat nu steeds beter. We hopen volgende zomer met hem de velden in te kunnen.

September
In September wandelde ik heel wat af met alle 3, in totaal 100 km!
Ook reed ik met Pino voor het eerst een priveles:

Oktober
In oktober ben ik met Pino overgestapt op bitloos, omdat ik zo het allerliefste rijd:

Ook heb ik het lange teugelen met Bayron opgepakt om hem toch in beweging te houden en afwisseling te geven:

November:
In november ging alles zijn gangetje en probeerde Bayron zich te verstoppen

December
In december heb ik met bayron een fotoshoot gehad en ook onze kerstkaart geschoten.

Dus bij deze: merry christmas and a happy new year!
Veel geluk en plezier in 2017!