Ik heb 1 eigen paard
Een andalusiër ruin van nu 10jaar
Furioso heb ik sinds februari 2011
De tijd vliegt

Heel veel dingen die ik wou doen of hebben en die ook echt gebeurd zijn !
Januari
1 selfie tijd

Maart
Mijn vader of een kennis reed altijd met mij naar de club of wedstrijd maar ik wou onafhankelijk zijn en zelf kunnen rijden met de van Dusss...
Eind maart heb ik mijn BE rijbewijs gehaald ! Wat een stress had ik xD
Ook kwam er een kans die ik in heel mijn leven nog niet heb gehad..
de mogelijkheid om een stukje landbouwgrond te kopen
Ik had 2 dagen de tijd om te beslissen of het ging naar iemand anders..
ik heb toegehapt en het stukje (30are) gekocht !
Een grote smak geld maar ik werk fulltime nu al 3jaar en deze kans moest ik grijpen
Ik heb enkel maar huurweides en dit zou echt van mij zijn
2 we spelen een beetje met de weide kip en laten hem paardrijden :p ( tis een haan hoor maar ik noem hem kip)

April
3 Vieze paardjes eventjes schattig doen

Ik ben een weekje naar barcelona geweest met mijn vriend en Fur werd goed verzorgt door 2 vriendinnen die mee met hun paard bij mij op de wei staan ^^
Toen ik terug kwam kreeg ik dit
4

Eind april hadden we weer een wedstrijdje
We rijden B2 dressuur
Hier met zijn favoriete verzorgster :p
5

Mei
Mijn broer is geen paardenmens..
hem toch op Fur gezet en spaanse passen gevraagd

(Nog nooit had hij het zo goed gedaan

6

Toen..
vond ik mijn paard dood op de wei

7

Zo leek het toch

Hij was enkel heeeel diep aan het slapen :p
Juli
Iemand laten komen om nog eens mooie foto's te maken
8

De wedstrijden gaan door en het werd warm!
Hier hadden we 2 weken achter elkaar wedstrijd op hetzelfde terrein
Een cross parcours met water waar we met de paarden natuurlijk in gingen :p
En maar spetteren !
Fur liet zijn jambette heel uitbundig zien
Ook hadden we een 2de plaats gehaald !
9

10 met al de wedstrijden reed ik mee met een mede ruiter met een iets groter paard