Ik heb 1 eigen paard
Een andalusiër ruin van nu 10jaar
Furioso heb ik sinds februari 2011
De tijd vliegt

Heel veel dingen die ik wou doen of hebben en die ook echt gebeurd zijn !
Januari
1 selfie tijd

Maart
Mijn vader of een kennis reed altijd met mij naar de club of wedstrijd maar ik wou onafhankelijk zijn en zelf kunnen rijden met de van Dusss...
Eind maart heb ik mijn BE rijbewijs gehaald ! Wat een stress had ik xD
Ook kwam er een kans die ik in heel mijn leven nog niet heb gehad..
de mogelijkheid om een stukje landbouwgrond te kopen
Ik had 2 dagen de tijd om te beslissen of het ging naar iemand anders..
ik heb toegehapt en het stukje (30are) gekocht !
Een grote smak geld maar ik werk fulltime nu al 3jaar en deze kans moest ik grijpen
Ik heb enkel maar huurweides en dit zou echt van mij zijn
2 we spelen een beetje met de weide kip en laten hem paardrijden :p ( tis een haan hoor maar ik noem hem kip)

April
3 Vieze paardjes eventjes schattig doen

Ik ben een weekje naar barcelona geweest met mijn vriend en Fur werd goed verzorgt door 2 vriendinnen die mee met hun paard bij mij op de wei staan ^^
Toen ik terug kwam kreeg ik dit
4

Eind april hadden we weer een wedstrijdje
We rijden B2 dressuur
Hier met zijn favoriete verzorgster :p
5

Mei
Mijn broer is geen paardenmens..
hem toch op Fur gezet en spaanse passen gevraagd

(Nog nooit had hij het zo goed gedaan

6

Toen..
vond ik mijn paard dood op de wei

7

Zo leek het toch

Hij was enkel heeeel diep aan het slapen :p
Juli
Iemand laten komen om nog eens mooie foto's te maken
8

De wedstrijden gaan door en het werd warm!
Hier hadden we 2 weken achter elkaar wedstrijd op hetzelfde terrein
Een cross parcours met water waar we met de paarden natuurlijk in gingen :p
En maar spetteren !
Fur liet zijn jambette heel uitbundig zien
Ook hadden we een 2de plaats gehaald !
9

10 met al de wedstrijden reed ik mee met een mede ruiter met een iets groter paard

Eind oktober kreeg ik te horen dat ik een wei kwijt was.. lag niet aan de verhuurder maar de gemeente dus godzijdank had ik mijn eigen stukje wei gekocht! Heb nog een andere huurweide (1ha20) maar die ligt niet ideaal in de winter omdat deze te nat ligt en wordt enkel in de zomer gebruikt
11 op wandeling

Begin november
Overgang naar L1 gemaakt ! De winter wedstrijdjes zijn meer ter voorbereiding voor de zomer en dus is dit ook een hele goede oefening voor ons ^^
Volgend jaar eind januari- begin februari ga ik samen wonen met mijn vriend.. en er moest ook een auto komen..
op het gemakje aan het zoeken geweest, welke auto, welk merk, groot, klein, nieuw, occasie,.. wat moeilijk

Voor een mooie prijs en toevallig op mijn pad gekomen en handig voor de paardjes

12

Deze week nog met de paardjes gespeeld

13 paardje 2x klikgeluidje geve en hij vertrekt

14 de ezeltjes met elkaar spelen

15 last but not least, het derde paard vanop de wei

Hij boeit zich niet veel als de twee andere aan het spelen zijn :p
Ook hou ik hem momenteel in beweging aangezien hij zijn baasje heel ongelukkig eraf gegooid heeft.. (van stap naar crossgalop, in de bocht handrem op en een bokje erbij) huppa ze werd eraf gekatapulteerd en resultaat minimum 2maand revalidatie omdat haar schaambeen en bekken enzoiets gebroken zijn.. 2-3 plekken gebroken en ze kan helemaal niets doen
Ook ga ik hem meenemen naar mijn lesgeefster om hem weer goed te kunnen rijden en dat hij zo'n fratsen niet meer zou doen ( had hij ook nog nooit gedaan dus was heel onverwachts)
Al bij al was dit een heel druk, duur en intensief jaar
Ben nog heeel veel dingen vergeten maar via gsm dit typen is niet echt een succes xD
Volgend jaar gaat ook weer duur worden door het samen wonen en er zou nog een eigen van moeten komen maar we zien wel

Eigenlijk ook totaal geen rijfoto's :0 terwijl we heel hard vooruit gegaan zijn..
Die komen volgende keer wel in een nieuw topicje

Dankjewel om ons topic te lezen

Groetjes
Furioso & Evy