2016 met Diallo VW, en wat voor een!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

2016 met Diallo VW, en wat voor een!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 13:56

Omdat het toch begint te kriebelen om ook eventjes een jaaroverzicht te maken met Diallo. Ook zijn Diallo en ik nu te volgen op instagram: https://www.instagram.com/diallovw/
zoals altijd, een klein paspoortje:
Diallo VW
Ruin
13 jaar
Springpaard
BWP
Sinds 20/04/15 mijn paard

Meeste foto's zijn te danken aan Nenah DM Photography

Januari
Afbeelding
Afbeelding
Altijd leuk om wat fris weide plezier te hebben! De laatste foto vind ik persoonlijk erg leuk omdat Diallo niet echt een zeer aanhankelijk paard is, maar dit eindelijk erg begon te verbeteren.

Februari
In februari helaas geen foto's gemaakt...

Maart
Afbeelding
Afbeelding
In maart was mijn eerste val van Diallo dan ook een feit, op de eerste foto lag ik er nog niet af haha, maar Diallo stond die dag heel fris waardoor ik na enkele rodeo rondjes er wel af lag :+
Mijn eerste springwedstrijd was dan ook aangebroken en had er enorm veel plezier in, meteen foutloos maakte het ook veel leuker.

April
Afbeelding
Weer lekker wat dressuren, ookal ging het dit jaar niet zo vlot en met veel tegenslag. Gelukkig gingen we vanaf nu erg veel wandelen.

Mei
Afbeelding
Rond deze periode of iets vroeger begon ik enorm te twijfelen aan Diallo, is dit wel het juiste paard voor mij? Ik wou zeer graag verder gaan in dressuur, en Diallo is een enorm getalenteerd springpaard. Ik had niet echt de moed om met hem te springen, dus heb ik toch eens getwijfeld om hem te verkopen, gelukkig kon ik dit niet over mijn hart krijgen, ook omdat ik zo gehecht aan hem ben geraakt.

Juni
Afbeelding
Vanwege de examens heb ik in Juni niet zoveel gereden, dan ook nog eens geprobeerd met een slof teugel, haha zonder succes dus die ligt ook al lang in de vuilnisbak. In juni ben ik dan ook begonnen met springlessen te nemen wat ik ook super leuk vond, heel spannend maar wel leuk.

Juli
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Juli was een drukke maand. Aangezien mijn zomervakantie aan was gebroken heb ik me bijna elke dag bezig gehouden met Diallo, waar ik dan ook enorm van genoot, en hij natuurlijk ook. Zo was onze eerste dressuurwedstrijd er ook, met niet zo zeet goede resultaten maar ik was wel super trots. Jammer genoeg zijn Diallo en ik dan samen gevallen tijdens het springen (mijn schuld) wat echt een deuk in mijn vertrouwen was. Ik ben er vanaf gekomen met een lichte hersenschudding, maar heb sindsdien niet meer gesprongen.

Augustus
Afbeelding
In augustus hebben Diallo en ik veel genoten van te wandelen. En dan natuurlijk ook aan zee, waarbij ik echt wel mijn handen vol had aan hem, zo'n blij paard en zo'n happy bokkensprongen gemaakt *\o/*

September
Afbeelding
In september begon volop het nieuwe schooljaar. We hebben dan ook eindelijk eens western geprobeerd, super leuk maar helaas heb ik geen centjes om een nieuw zadel aan te schaffen, dressuur ligt me dan ook nog altijd meer. Omdat ik me toch erg veel vragen begon te stellen heb ik ook besloten van lesgever te veranderen. Beste wat ik ooit gedaan heb om eerlijk te zijn. Ik snap niet hoe lang ik ooit heb zitten klooien...

Oktober
Afbeelding
Doorheen het jaar zijn Diallo en ik veel gaan wandelen. Diallo is daarbij ook veel wijzer geworden.

November en December
Helaas heb ik sindsdien ook geen foto's meer. Diallo heeft nu ook 3 weken rust, hij heeft last van zijn gebit en ik moet nu ook volop studeren. De tandarts komt binnenkort.

Ik hoop dat jullie hebben kunnen mee genieten van ons jaar.
Laat zeker een reactie achter :)

veerle_1001

Re: 2016 met Diallo VW, en wat voor een!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:52

Wauw, die heeft wel pit zo te zien! Veel succes en plezier in het nieuwe jaar :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 21:21

veerle_1001 schreef:
Wauw, die heeft wel pit zo te zien! Veel succes en plezier in het nieuwe jaar :)

Haha eigenlijk is hij een beetje aan de luie kant zeker toen ik hem eerst had, gelukkig is hij al wat fitter _/-\o_ alleen is Diallo een ruin met veel hormonen, dus als er veel merrietjes in de buurt zijn kan hij zich van zijn beste kant laten tonen, soms iets te energiek {:}

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:19

Ik hoop dat je snel weer vertrouwen krijgt in het springen <3

Na de examens zal ik weer eens moeten langskomen he *\o/*

Sara_Lexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 08:45

Echt een prachtig paard! Veel succes samen en veel moed met de examens ;)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 13:00

xTitanic schreef:
Ik hoop dat je snel weer vertrouwen krijgt in het springen <3

Na de examens zal ik weer eens moeten langskomen he *\o/*

Haha misschien binnenkort, we zullen wel zien of dat ooit nog terug komt, ga het niet forceren :P
En jaaa zeker doen, de tandarts moet wel eerst komen voor hij terug kan beginnen werken :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 13:00

Sara_Lexie schreef:
Echt een prachtig paard! Veel succes samen en veel moed met de examens ;)

Dankjewel! Nog twee te gaan dus nog eventjes volhouden *\o/*

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:27

Mooi stel zijn jullie. Het gaat vast en zeker goed komen in 2017.
Die close-up foto van juli is prachtig!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 13:51

senna21 schreef:
Mooi stel zijn jullie. Het gaat vast en zeker goed komen in 2017.
Die close-up foto van juli is prachtig!

Dankjewel! ;)