Mijn 2016 als fotograaf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

photophoebe

Mijn 2016 als fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 20:16

Dat was het dan! 2016 loopt alweer bijna naar het einde toe! Dit jaar heb ik de doorstart tot fotograferen in opdracht echt goed opgepakt. Als stille meelezer, mijn 2e topic dit jaar! {:}

Januari

Afbeelding

Ik ben dit jaar rustig begonnen omdat mijn lens een beetje begon af te takelen. Hierdoor kreeg ik weinig scherpe plaatjes.

Februari

Afbeelding

Ook hier was mijn lens nog stuk, ik mocht soms de camera van een vriendin lenen! *\o/*

Maart

Afbeelding

Nogsteeds had ik het rustig vanwege mijn kapotte apparatuur. Wel heb ik een vriendin met haar 4 jarige groene pony op de foto gezet!

April

Afbeelding

Daar was ie dan! Mijn nieuwe camera en lens! Ik kon weer fanatiek foto's gaan maken. Wat was ik blij! *D
Ik heb de pasgeboren veulentjes voor mijn lens gehad.

Mei

Afbeelding

Ik heb deze maand aardig wat foto's gemaakt. Ik was mijn nieuwe spullen erg aan het uittesten. Het ging nog niet vlekkeloos. Ik heb deze maand mijn eerste bloesem shoot gedaan. Super leuk!

Juni

Afbeelding

Ik heb een hele knappe jonge schimmel op de foto gezet. Wat een energie had hij!

Juli

Afbeelding

De zomervakantie was aangebroken! Het feest kon los gaan, ik heb ontzettend veel fotoshoot gedaan, waaronder deze met de zonsondergang <3

Afbeelding

Ook heb ik foto's gemaakt van de knappe paarden van Eva Roemaat en Jesse Drent op het nalanta kamp. /3

Augustus

Afbeelding

Ik ben naar mijn vriendin Puck geweest voor een weekendje waarbij ik de mogelijkheid kreeg om hun te fotograferen met zonsondergang en de maan op de achtergrond!! :#

Afbeelding

Ook heb ik Eva Roemaat en haar paard Que-Habil op de foto gezet. Wat een ontzettend gaaf paard!

September

Afbeelding

Happy pony in het water :o

Oktober

Afbeelding

Weer veulentjes!! Wat zijn veulens een ontzettend leuk en vrolijk onderwerp om op de foto te zetten!

November

Afbeelding

Doei mam, ik zal je missen! De afspening van een tinkerhengstje. :+:

December

Afbeelding

Daar zijn we dan aangekomen bij de laatste maand van het jaar. Ik heb laatst 2 knappe paardjes in het weiland kunnen fotograferen, waaronder deze knappe Spanjaard. <:)

Ik heb dit jaar veel geleerd, veel knappe paarden op de foto gezet en ik hoop dat 2017 mij nog meer kan bieden!

HopeDreamer

Re: Mijn 2016 als fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 20:25

Wauw! Echt super mooie foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 21:02

Wow je bent echt verbeterd! Mooie foto's hoor!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 07:59

Gave foto's! Ik zou er wel even een logo opzetten! Anders zie je ze straks overal terug. :D

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 08:42

Die eerste foto is gaaf! Stoer hoor om in januari het water in te gaan. :brr:

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 10:57

De foto uit augustus met die maan is echt waanzinnig! Hele gave kleuren.

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:10

Gave foto's! En leuk dat je de paarden van Jesse en Eva ook op de foto mocht zetten :) (Nalanta fan hiero haha)

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:12

Mooie foto's geworden! +:)+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:18

Je bent duidelijk gegroeid! Wel zie je de bewerking van het halster heel erg goed op foto van september en vind ik het doodzonde dat op enkele foto's geen net passend tuig (losse of uitstekende gespen en te losse keelriem) wat echt heel zonde is, vooral bij die zonsondergang foto want wauw, wat een licht, model en setting! Echt een prachtige foto verder, net een schilderij. Maar dit is itp en geen FK dus als geen geen behoefte hebt aan tips of advies vergeet het dan :D ga zo door!

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:19

Hele mooie foto's! Alleen jammer van de grove bewerking van de haflinger van september.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:42

Omdat jaaroverzichten van fotografen op [FK] FotoKunst thuis horen en TS daar niet kan posten, omdat ze niet in de kudde zit plaats ik hier een slotje.
Meer informatie over de kudde is hier te vinden.