Januari

Ik ben dit jaar rustig begonnen omdat mijn lens een beetje begon af te takelen. Hierdoor kreeg ik weinig scherpe plaatjes.
Februari

Ook hier was mijn lens nog stuk, ik mocht soms de camera van een vriendin lenen!
Maart

Nogsteeds had ik het rustig vanwege mijn kapotte apparatuur. Wel heb ik een vriendin met haar 4 jarige groene pony op de foto gezet!
April

Daar was ie dan! Mijn nieuwe camera en lens! Ik kon weer fanatiek foto's gaan maken. Wat was ik blij!
Ik heb de pasgeboren veulentjes voor mijn lens gehad.
Mei

Ik heb deze maand aardig wat foto's gemaakt. Ik was mijn nieuwe spullen erg aan het uittesten. Het ging nog niet vlekkeloos. Ik heb deze maand mijn eerste bloesem shoot gedaan. Super leuk!
Juni

Ik heb een hele knappe jonge schimmel op de foto gezet. Wat een energie had hij!
Juli

De zomervakantie was aangebroken! Het feest kon los gaan, ik heb ontzettend veel fotoshoot gedaan, waaronder deze met de zonsondergang

Ook heb ik foto's gemaakt van de knappe paarden van Eva Roemaat en Jesse Drent op het nalanta kamp.
Augustus

Ik ben naar mijn vriendin Puck geweest voor een weekendje waarbij ik de mogelijkheid kreeg om hun te fotograferen met zonsondergang en de maan op de achtergrond!!

Ook heb ik Eva Roemaat en haar paard Que-Habil op de foto gezet. Wat een ontzettend gaaf paard!
September

Happy pony in het water
Oktober

Weer veulentjes!! Wat zijn veulens een ontzettend leuk en vrolijk onderwerp om op de foto te zetten!
November

Doei mam, ik zal je missen! De afspening van een tinkerhengstje.
December

Daar zijn we dan aangekomen bij de laatste maand van het jaar. Ik heb laatst 2 knappe paardjes in het weiland kunnen fotograferen, waaronder deze knappe Spanjaard.
Ik heb dit jaar veel geleerd, veel knappe paarden op de foto gezet en ik hoop dat 2017 mij nog meer kan bieden!
(Nalanta fan hiero haha)