Maar we hebben het weer overleefd dit jaar
Er zijn veel verbeteringen gekomen veel meer een blij paard en dat zullen jullie zien in deze topic
Januari:
Hebben wij een bak gevonden bij een helle vriendelijke man bij ons in de buurt waar wij fijn kunnen trainen. Aangezien onze bak best zwaar voor double was en de bak ook oud was en niet vernieuwd werd konden we gelukkig daar naar toe.
Bij de eerste keer daar rijden was double erg gespannen en nerveus dat ik hard gevallen ben van hem en tegen de stenen bak rand kwam en litteken van over gehouden(dacht nu nou dat was de eerste keer rijden bij ****)
Maar de kringkampioenschappen zatten ook aan te komen en zo doende deden wij mee eerste keer L1.
We hadden 2 verschillende jury's en beide ander soort commentaar best grappig vond ik dat dat ze anders over na dachten. We werden over de klasse in totaal 6e helaas konden we dus niet meedoen aan de Nh kampioenschappen maar ik was al blij dat we het haalde en niet laatste waren geëindigd.

En tja het zal double niet zijn als ie een keer zijn streek liet zien

Februari:
We deden veel afwisseling nog onder tussen een buitenritje en af en toe een sprongetje.
En ook waren we voor een vriendin mee geweest voor haar instructeur examen wat ie braaf deed. We hebben nog zelfs wedstrijd gereden en onze hoogste scoren gehaald tot nu toe 206 en 202 was het. Een 1e en een 2e plek ik was zo blij en trots hij voelde zo lekker aan.

Maart:
Zat het een beetje tegen voor mij in prive maar toch ging het leven door.
Niet echt veel gedaan nog wel een wedstrijdje

April:
Wij waren best veel aan het trainen voor een drukke wedstrijd volgende maand.
En we hadden onze laatste puntje voor de L1 behaald met hagel regen en kou tijdens onze proef toch deed hij het gewoon. En dat was onze eerste outdoor van het jaar was nier echt geweldig begin haha.

Mei:
We hadden een lange wedstrijd voor het eerst 4 dagen achter elkaar. En bleef hij daar ook logeren. We deden mee aan outdoor beukers het waren warme dagen ongeveer 25 graden gelukkig waren onze start voor 12 uur. 1 dag waren we 2e geworden zo blij en ander dag was ie beetje stijf dat het niet echt lukte. Maar was erg tevreden het was onze eerste L2 trouwens die 4 dagen. We hadden 5 winstpunten bij elkaar gehaald dat weekend.
We hadden ook nog mooie foto shoot gehouden waar prachtige foto's uitkwamen.

Juni:
We gingen op bezoek bij een vriendin en haar fjord en shet. Dat waren 2 dames, maar double had maar een beetje respect voor hun want hij mocht lekker bij hun op de wei lekker grazen maar de fjorden merrie vond het maar niks. Daar had double wel respect voor en ging maar in een ander hoekje staan en daar maar eten.
Ook hadden we weer wedstrijd die maand we werden 2e en 4e.

Juli:
We waren hard aan het trainen.
We hadden ook weer meegedaan aan de kringkampioenschappen waar we weer 6e werden en we door mochten naar de regio.
Helaas konden we daar niet aan meedoen aangezien double zijn eigenaar (het is me bijrijpaard) een lekker weekendje Veluwe met hem ging en dat had ie zeker verdiend na al die wedstrijden even zijn hoofd ergens anders even lol maken.

Augustus:
We zijn van stal verhuist na bijna 4 jaar hebben gestaan en we merkte dat double niet echt meer gelukkig was hadden we gekozen om te verhuizen we konden bij me instructeur staan. Daar bloeide hij hellemaal op en werd hij weer de double die we kenden. Hij lag in stal dat ie voorheen nooit deed staat heerlijk met vriendjes veel buiten. En lekker voldoende eten.
We hadden ook onze laatste wedstrijd voorlopig.daar haalde we onze laatste punten voor de L2.

September:
Niet veel gedaan maar heel veel getraind en plezier maken op onze nieuwe stal.

Oktober:
Gingen we voor het eerst naar het strand.
Voor double was het ook de eerste keer dat ie de zee zag, maar wat deed ie het super was echt zo trots op hem.
We hadden ook een lekker rondje gemaakt door het bos.

November:
Eindelijk werd ie geschoren met al dat vele trainen zat zijn vacht in de weg en verheugde me echt op de dag dat ie geschoren werd.

December:
Ja het is nog lang niet voorbij maar door de feestdagen hebben wij niet echt veel plannen en zijn we aan het trainen voor januari.
Vandaag hebben wij dan ook te horen gekregen van me instructeur dat we klaar zijn om M1 te kunnen starten. Nog wel werken aan zijn rond en laag en het ontspannen en bij mij het recht zitten benen op de juiste plaats en goed kunnen doorzitten. Maar deze maand trainen wij gewoon lekker veder en we zullen 2017 weer een nieuwe start maken en gaan we M1 starten.

Heel erg bedankt voor het lezen.
En hopelijk word her voor iedereen een top 2017! Ik verheug me er nu al op!