Voornamelijk ben ik een stille meelezer en reageer ik af en toe een keerje. Daarom zal ik me maar even kort voorstellen. Mijn naam Yttel (bijna mn echte naam, maar dan achterste voren), ben 30 jaar oud en woon met m'n vriend en hondje Chico in Ter Apel.
Envie is mijn 7 jarige (echte!) merrie van Unaniem x Haarlem. Ze is sinds 1 jarige leeftijd in mijn bezit en op 4,5 jarige leeftijd zadelmak gemaakt. We hebben een aantal dressuur en springwedstrijden gedaan. Wegens veel stress bij paard en daardoor ook bij ruiter zijn we daar mee gestopt en trainen we lekker thuis of zijn we in het bos te vinden. We hebben 1x per week dressuur of springles. Training is op B/L niveau.
Doordat ze zo sensibel is gaat het vanaf het begin al met ups en downs in omgang en met rijden. In 2014 ben ik naar een particuliere stalling gegaan waar 3 andere paarden staan. Zomers staat ze 24 buiten en in de winter +/- 6 uur. Ze krijgt alleen gras, hooi en na het rijden een beetje Metazoa. Door deze verandering is er meer rust gekomen bij haar en wordt ze steeds makkelijker.
Door de jaren heen heb ik natuurlijk heel veel foto's verzameld en die wil ik graag een keertje met jullie delen! Hoop dat jullie het leuk vinden!

De verkoopfoto. Toen 1 jaar oud.

Volgens was ze hier 3 jaar oud.

Als 4,5 jarige voor de derde keer onder het zadel.

Tijdens het ONNK. Mooie 4de plaats behaald.

BB parcourtje springen.

Nogmaal BB parcourtje.

Zomer 2015

Winter 2015

Buitenritje

Zomer 2016

Thuis na het rijden

Opendag manege 2016

Opendag manege 2016

Opendag manege 2016

Vorige week tijdens het longeren