Even voorstellen:

Dit is Zac, een kruising Haf x Tinker en het trotse bezit van bokker Dott

Maar ik mag Zac mijn verzorgpaard noemen; elke vrijdag mag ik naar dit prethoofd en als zn Mens eens weg is of om andere redenen niet kan, dan ga ik lekker een dagje extra

Ik rijd Zac niet, ben alleen vanaf de grond bezig

Wij begonnen 1 januari goed; een koude, maar frisse boswandeling, om de kater (de mijne, niet de zijne
) eruit te lopen 

In februari eens even lekker rond sjezen door de bak en proberen foto's te maken. Dat is niet makkelijk, want zo'n bak is groot en heeft aan alle kanten lekkere bermpjes met aanlokkelijk gras en als je verzorgmens toch één hand vol heeft met camera waarom zou je dan verder rennen?

Maart. Zo'n verzorgster moet je bezig houden, dus speciaal daarvoor creëer je dan extra vlekken

April. We wandelen wat af. Dat is niet het enige wat we doen hoor, longeren en los werken en een beetje VD doen we ook vaak

Of vrij springen

Mei. Klein meisje op veel bijzettafeltje..ehh pony

Juni. Poetsdienst door de twee veulenmensen van het Verzorgmens.

Juli. Heerlijk weer. Niks lekkerder dan gewoon in het warme zand zitten en chillen met je paard

Augustus. Zac is verhuisd naar een nieuwe stal, dichterbij het nieuwe huis van zn baasjes. Ik was net terug van vakantie: tijd voor een Zacfie

September. Zac zou eigenlijk mee gaan naar de Tinkerdagen in Nijkerk, maar hij werd een beetje ziek/verkouden. EVen rustig aan dus en braaf zn hoestdrankje en AB innemen

Oktober. Nieuwe stal, nieuwe omgeving, lekker weer wandelen. Maar ..ehh..waar zijn we eigenlijk?

November. Joehoe, één jaar van Zac verzorgen
Heerlijk beest
Eigenwijs, lolbroek, luie donder, slimmerik, charmeur, stouterdje en een beetje L.E.O. 
Dankjewel Lianne, dat ik hem mag verzorgen