beste bokkers, het al weer een hele lange tijd geleden dat ik een topic heb geplaatst en zeker op het gebied van paarden. zoals vele van jullie weten ben ik sinds juli gestopt met paardrijden omdat de angst mijn toch te groot waren en de risico,s dat ik wat kon breken elke keer dichterbij komen. hierna heb ik toen der tijd dit topic geopend: [MA] Voor nu Is er dan toch een einde aan gekomen
nu sinds enkele weken mag ik de paarden van jolmer20 hier op bokt verzorgen en rijden en daar ben ik haar dan met recht ook echt dankbaar voor dat ze mijn deze kans wil geven. ik heb sinds enkele weken terug weer voor het eerst weer op een paard gezeten. en ik kan jullie vertellen wat voelde dit fijn sinds ik niet meer gereden had! ik heb 2 weken terug weer voor het eerst weer gestapt, gedraafd en gegaloppeerd ongeveer 20 minuten gereden. ik weet dat ik er nog lang niet ben maar het begin is er weer en de angst word minder heb ik gemerkt. voor nu werk ik vooral aan lekker een band opbouwen met de paarden en daarna pas het rijden echt oppakken. ik ben in ieder geval heel trots dat ik dit heb mogen doen in dit jaar. gr ashley
Echt een tof aanbod heb je gekregen zeg! En wat ontzettend knap van jou dat je je nu weer voor de 2de keer over je angst probeer te zetten. Echt petje af!
nardxash
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 16:57
JenW schreef:
Echt een tof aanbod heb je gekregen zeg! En wat ontzettend knap van jou dat je je nu weer voor de 2de keer over je angst probeer te zetten. Echt petje af!
Dankjewel! Het is zeker ook niet makkelijk om erover heen te zetten maar we gaan er nu echt voor
nardxash
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 16:57
jolmer20 schreef:
Vind het fijn dat je er zo blij mee bent! Gaat helemaal goedkomen met jullie, het zijn ettertjes, maar je leert ermee leven haha.
Gaat zeker helemaal goed komen, ze zijn af en toe heel ondeugend maar wel lief
nardxash
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 16:58
joey2010 schreef:
Toppie! Fijn dat Jolmer02 je deze kans heeft geboden. Rustig aan dan komt het vertrouwen helemaal terug.
Gaan we zeker doen
Shirley
Geplaatst: 29-11-16 17:00
Wat goed van jou, Ashley, geniet ervan! Het is je van harte gegund