Alicante C: grootse plannen voor 2017 ipv 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cavalia

Alicante C: grootse plannen voor 2017 ipv 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 18:07

Hallo Allemaal!! *\o/*

De primeur voor mijn paardje Alicante C op bokt en meteen maar van een heel jaar haha.
We hadden grote plannen, helaas liep het allemaal wat anders dan van te voren gedacht.
Dit mede dankzij een andere baan (met langere werktijden en reisafstand) en ziekte van mijn vriend.

Ik stel voor:
Mijn 11 jarige ruin, Alicante C van Eurocommerce Washington.
Mocht iemand deze kanjer herkennen en weten wat hij in het verleden gedaan heeft, mijn pb box staat open!

Afbeelding

Januari
Afbeelding
Lekker een beetje in de bak trainen, hij loopt graag met z'n hoofd in de lucht dus soms nog wat strak helaas, word aan gewerkt.

Februari
Afbeelding
Tussen het trainen door ook tijd voor buitenritjes want tegen de kou kun je je kleden :D

Maart
Afbeelding
De clubkampioenschappen!! Erg spannend natuurlijk en er zat een ander kleur vlakje op de bakrand wat natuurlijk levensgevaarlijk is :') :') ondanks de spanning toch nog 175 punten.

April
Afbeelding
In de BB dressuur gestart op het georganiseerde kringconcours van de ponyclub van het dorp. Heel dom om in de galop de volte van de B proef mee te nemen ipv rechtdoor van de BB dus helaas -2. Ondanks de spanning en voor het eerst tussen de bordjes een nette 178 punten, wat was hij braaf en daarvoor nemen we hem mee op de 1e plaats :) ja hij is wat dik haha

Mei
Afbeelding
Naast het netjes trainen in de bak en de buitenritjes stond in mei ook het onderlinge concours van de pensionstal gepland. Wederom veel spanning want wat een verandering ineens in en om de bekende buitenbak := . toch 190 punten gereden.

Juni
Afbeelding
Mooi weer!! *\%/* We doen eens gek, lekker op het gras (en tussen de bordjes) trainen.

Juli
Afbeelding
Natuurlijk mag het mooiste uitzicht niet ontbreken! Een 'oortjes foto' <3 . Heerlijk met een aantal stalgenoten naar buiten, wat wil je nog meer.

Augustus
Afbeelding
De Drentse kampioenschappen.. ambitieus? behoorlijk, maar het werd tijd om Alicante weer eens mee te nemen op concours, en waar kan hij nou beter wennen aan concours terrein dan op een groot concours als de kampioenschappen? :)* . En wat was hij braaf ondanks dat het behoorlijk spannend was.

September
Afbeelding
Slecht nieuws gekregen, want mijn lieve vriend werd heel erg ziek. Paardrijden kwam op een laag pitje maar de buitenritjes waren heerlijk om even het hoofd leeg te maken. Tevens een goed excuus om de nieuwe GoPro eens uit te proberen.. ware het niet dat ik hem op foto's maken liet staan ipv filmen 8)7

Oktober
Afbeelding
Tussendoor nog eens een sprongetje maken, want dat is wat Alicante het liefste doet /3

November
Afbeelding
Omdat ik momenteel niet veel aan rijden toe kom, zo nu en dan toch maar eens een tutbeurt <3

En mochten we toch rijden, doet hij het helemaal niet zo verkeerd *D
Afbeelding

We hopen dat 2017 soepeler verloopt en wij wat fanatieker kunnen rijden en lekker op concours kunnen gaan zonder teveel spanning. Excuus voor sommige niet al te scherpe foto's -O-

lianne__

Re: Alicante C: grootse plannen voor 2017 ipv 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 18:13

Toch een veelzijdig jaar Angelique. Hopelijk kun je het rijden voornamelijk als ontspanning zien de komende tijd.