Thanks mensen, voor alle leuke reacties!
Firstofjuly schreef:Wow wat een mooie! Is hij een spanjaard? Wij hebben een Quarter in dezelfde kleur!
Inderdaad een Spanjaard, goed gezien
PRE cruzado, dus Andalusiër 
Qua prikpaaltjes snap ik jullie hoor
maar vanuit de fotograaf snap ik ook dat weg werken veel tijd kost, ik vind het niet heel storend en als ik er 1 wil afdrukken dan weet ik zeker dat alsnog weg werken geen probleem is 
Mendel schreef:Wat een prachtig dier heb je zeg!
Ik weer niet zo goed wat ik van foto 3 vind, maar ik heb geen ervaring met grondwerk dus ik kan er weinig over zeggen.

Ik kan het me goed voorstellen hoor
heb je toevallig ook in het topic gekeken waar ik de link van bij gezet had? Want daar zie je ook een stukje van het grond werk wat ik met dit paard doe 
Anyway, we hebben samen erg goede afspraken. Je ziet aan mijn houding dat ik hem ruimte geef, maar niet voor hem wijk. Als ik vanuit deze positie vooruit beweeg dan is hij direct weg. Ook zie je dat hij al remt, achterhand eronder, 1 voorbeen omhoog. Vanuit deze positie kan hij ook alle kanten op. Hij kan steigeren als ik dat vraag, hij kan stil staan, als ik dat vraag, hij kan draaien om de achterhand en maken dat hij weg komt, als ik dat vraag. Het maakt dat ik het een waanzinnig gave foto vind. Hele mooie actie waarbij je ziet hoe nagevelijk hij is. Hij staat helemaal klaar om een commando te ontvangen en op te volgen en dat kan van alles zijn. Tegelijkertijd zie je de energie explosie, mega vet
Thanks Nikki, ben ook super trots op zijn steigers onder zadel, doet ie zo beheerst en voorzichtig