En gelukkig kan dit allemaal met Punk!
En ik ben super blij met mijn beste vriendinnetje Jets op bokt, die overal met mij mee is gaan kijken!
Hier een foto van juli 2015, haar eerste dagje bij ons thuis... Net aangekomen.

Hier komen de foto's van ons jaartje 2016. In januari lag er sneeuw en kwam Floor foto's van ons maken.
In februari lag en nog een beetje sneeuw en reden we vooral veel buiten in onze achtertuin... (de Lemelerberg)

Maart... Jets kwam een weekje bij ons logeren met haar Fjord Winnie en wij hadden een mini fotomeeting georganiseerd op de Lemelerberg!

Hahaha! April voor het eerst alleen met de trailer naar een vreemd bos om een buitenrit te maken... We kwamen aan bij de Sahara in Ommen, pony uit de trailer gehaald, opzadelen. Kwam ik erachter dat ik mijn singel vergeten was....... Ach dan maar een rondje zonder zadel!

In mei hebben we niet veel geks gedaan...

In juni hebben we iets heeeeel spannends/nieuws gedaan. Koetjes vangen met mijn vriendinnetjes Jetske en Shirley! Super gaaf was dat, maar o wat lastig hahaha....

Juli zijn we lekker veel naar het water geweest. Wat hebben we geluk dat deze twee plekken op rij afstand van huis zijn!

Jetske en ik zijn in augustus een dagje naar de Veluwe geweest! Zulke uitstapjes vinden wij altijd leuk!!

In september mochten wij mee doen aan de bokt-TREC clinic op Horse Event! Super gaaf!! Hier een groepsfoto! Helaas kwam ik er tijdens de clinic pas achter dat ze kreupel liep...

Helaas bleef punk kreupel lopen, ze struikelde veel... Ik was een beetje bang voor slecht nieuws. Dus op naar de DA om foto's van haar voetjes te laten maken. Hier was gelukkig niks ernstigs op te zien, vervolgens is ze naar de osteo geweest en hebben we het rust gegeven.

In oktober hebben we niet veel gedaan.
Gelukkig! rond eind oktober/ beginNovember heb ik haar rustig opgepakt en nu loopt ze weer als een trein!

Ook heeft Jetske nog super mooie foto's van Punk gemaakt en wil ik graag de foto die op mijn kamer komt te hangen hier delen!

We hebben een tijdje ook gerommel gehad met het zadel/hoofdstel/bit. We reden met een boom westernzadel en een simpel bitje. Soms kon ze nogal heftig reageren door te rennen en moeilijk weer terug te nemen. Gelukkig hebben we na lang rommelen het perfecte setje voor ons gevonden. We rijden nu met een barefoot Cheyenne en een bitloos hoofdstel en ze reageert hier zo ontzettend goed op! Ik ben heel benieuwd wat 2017 ons gaat brengen!
En Jetske super bedankt voor alles, dat je altijd met ons mee gaat, je gezelligheid, je tips en tricks en je steun!
Fijn dat jullie weer actief kunnen rijden, op naar 2017!
!
. Ik wil best ritjes maken, maar heb helaas geen vervoer