Dat een mens zo blij kan zijn om een lekker rondje te kunnen rijden op een paard, maar wauw wat was dit gaaf! Al sinds mei dit jaar verzorg ik de allerliefste pony Vega, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Vanaf het begin af aan was het al duidelijk dat het even zou gaan duren voordat ik lekker op haar rond kon gaan rijden, omdat ze in al die tijd dat ze onder het zadel is vrijwel alleen maar door de eigenaresse gereden is. Ze was het gewoonweg dus niet gewend om iemand anders in het zadel te hebben, wat ervoor zorgde dat ik de eerste paar keer een flinke rodeo heb gereden. Vanaf dat moment hebben we besloten om het heel rustig aan op te bouwen, in de hoop dat Vega het steeds meer zou accepteren dat ik ook op haar rug zou gaan zitten. En dat is dus vrijdag en vandaag eindelijk gelukt zonder dat er iemand op stal was om te kunnen helpen in het geval dat, en dat voelde goeeeed!

Maar natuurlijk hebben we tot die tijd niet stilgezeten, want er was genoeg te doen met deze schat van een pony
Mevrouw heeft namelijk genoeg manen om lekker te vlechten en kan daar ook altijd van genieten als ik bezig ben, om vervolgens natuurlijk te poseren alsof je het knapste paard bent!

Helaas heeft ze het woord varken ook heel goed uitgevonden... En met een wit paard is dat nooit een feest

Maar gelukkig is ze ook dol op werken en bezig zijn, dus daar heb ik al die tijd eens goed gebruik van gemaakt!

Helpen met mesten hoort daar natuurlijk ook bij

En als laatst nog een kusje van Vega voor jullie allemaal

Een reactie zouden we leuk vinden
Knap paardje!