Gaan je mee het jaar rond met nox?
Hoi ik ben Nox ik ben een mini appaloosa van 4 jaar jong en stond in januari voor op de cover van de penny!! Jammer dat het meisje mijn een beetje spannend vond. Maar volgens mijn sta ik er knap op

In februari en maart werd ik klaar gestoomd om voor de kar te mogen staan.
Wat heb ik veel rondjes buiten zo met mijn baasje rond gewandeld

en zo stond ik voor de wagen!! en leuk dat ik het vind.
In april kwam John Erb weer lang, moest ik dan op het strand trainen en km`s maken voor de wagen

mijn baasje had wat langs van haar benen die waren veel te lang voor de wagen die ze voor mijn had.

in mei stond er iets spannends op de planning Animal event!! 3dagen lang
Ik mocht laten zien wat ik al kon aan de lange lijnen en stond in de knuffelbox bij de appies
Mijn baas vond het wat spannend dus die vergat het om mijn een beetje helpen. Maar ik liet gewoon even zien wat ik kon

Ik kwam ook een hond tegen net zo groot als ik zelf!! ik zei hem nog gedag maar hij snapte het volgens mijn niet helemaal

Mei was wel een drukke maand trouwens want mijn baasje vond het ook leuk om even een menclinic mee te doen en stond nog maar 2 maanden voor de wagen.
Mijn baasje kreeg op deze foto uitleg over aanleuning of zo iets

in juni mag ik de omgeving buiten nog meer verkennen!

Maar in juli had mijn baasje weer wat op de planning. een mocht ik zo maar opblijven!
We hadden in de avond een fotomeeting met kunstlicht super spannend maar mijn baasje was zo blij me de foto`s. ik stond er zo stoer op.

In augustus en september heb ik mijn zwemdiploma behaald, ik hebben heerlijk in zee mogen zwemmen

Ik kreeg ook een heel gaaf kado van mijn baas een hele mooie nieuwe HCA
Het was even wennen en mijn baasje moest hem nog wel even perfect afstellen

afgelopen oktober heb ik als gehandicaptenvervoer gewerk.

Mijn baasje was ook met mijn verdwaald! heb wel 16km moeten lopen om weer thuis te komen.
Maar eigelijk vond ik het niet zo heel erg want we hebben zo leuke omgeving

Nu heb ik vakantie!!! want mijn baasje vind dat ik eerst naar de tandarts moet en daarna mag ik weer aan het werk dus ik geniet nog even van mijn rustige dagen!!
Tot volgend jaar