Mijn prachtige vos strekt de benen bij de ADT

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zoutenootjes

Mijn prachtige vos strekt de benen bij de ADT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 12:44

Al een tijdje heb ik een prachtig vossepaard. Het is een arabier en die mag af en toe lekker de benen strekken. Er is alleen niet zo vaak de gelegenheid voor, want hij heeft wel de ruimte nodig met zijn tempo. Gelukkig kan hij ook tussendoor lekker stappen aan een lang teugeltje. Dit is een van die keren dat hij wel lekker de benen mocht strekken.

Ik zou zeggen kijk mee en geniet. Tussendoor mocht hij uiteraard ook even pauzeren bij de gras snackbar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even stappen tussendoor.
Afbeelding

Nog een galopje.
Afbeelding

De gras snackbar.
Afbeelding

Afbeelding

En weer een stukje galop.
Afbeelding

We hebben ook nog wat gesprongen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een mooie standfoto.
Afbeelding

Nu gaat het nog moeilijk worden om foto's te kiezen voor de nabestelling. De fotografen hebben het weer super gedaan. Echt geweldig, zulke foto's.

Milando

Re: Mijn prachtige vos strekt de benen bij de ADT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 12:59

Superleuke foto's! Toen je een sprintje trekte reed ik achter je aan haha, je vosje kan ontzettend hard zeg!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 13:14

Dank je wel, Milando! Hij gaat wel lekker hard op zo'n moment, ja. Het is gewoon rustig blijven zitten en genieten. Er is genoeg ruimte voor, dus dan mag hij ook wat harder van mij. Bokken doet hij niet, en hij is zo braaf verder.

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:18

zoutenootjes schreef:
Dank je wel, Milando! Hij gaat wel lekker hard op zo'n moment, ja. Het is gewoon rustig blijven zitten en genieten. Er is genoeg ruimte voor, dus dan mag hij ook wat harder van mij. Bokken doet hij niet, en hij is zo braaf verder.

Ja precies, heerlijk! Kan daar heel mooi!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:29

Ziet er heerlijk uit! En idd ruimte zat om even de benen te strekken!
Wij waren er op zaterdag! Eigenlijk ben ik er t hele jaar, maar dit is toch speciaal.

Ga je volgend jaar weer!?

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 13:54

Dank je wel, Saskia ojan. Het is een heerlijk gebied om buiten te rijden, dus je boft er mee. Volgend jaar weer, daar gaan we voor! Wat een bijzonder mooi evenement. Weer eens wat anders dan anders. De cross hindernisjes waren ook erg leuk. Ik zit nu even te kijken bij jouw foto's. Die van jou zijn ook mooi gelukt. Jij bent er ieder jaar bij geweest, hahaha.

Milando, jij hebt ook een vos? Leuk om te zien.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:58

Geweldige foto's Ellen! :D
Jullie hadden zoveel plezier!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 14:01

Dank je wel, en plus veel, Simone! Het was alleen maar plezier hebben daar. Iedereen genoot er van. Ik zag zoveel blije gezichten daar. En paard had de oortjes ook steeds naar voren! Het was ook leuk om jullie te zien, daar op de vlakte.

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:47

zoutenootjes schreef:
Dank je wel, Saskia ojan. Het is een heerlijk gebied om buiten te rijden, dus je boft er mee. Volgend jaar weer, daar gaan we voor! Wat een bijzonder mooi evenement. Weer eens wat anders dan anders. De cross hindernisjes waren ook erg leuk. Ik zit nu even te kijken bij jouw foto's. Die van jou zijn ook mooi gelukt. Jij bent er ieder jaar bij geweest, hahaha.

Milando, jij hebt ook een vos? Leuk om te zien.

Nee, een donkerbruine:)
Ik sta bij 1 van de fotograven op de foto na jou haha. Een van de fotograven die als laatste de foto's heeft geplaatst maar weet zo niet wie. Een roze jas met zwarte bodyprotector en veel blauw, ben ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:48

Wat een kracht! <3

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:03

Wat een super leuk verslag
En wat zijn je foto's leuk *D
Ik ben benieuwd welke je gaat na bestellen *\o/*

Ps.. ik heb je wel even aangestipt voor uitgelicht hoor..
echt super leuk *\o/*

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 21:28

Dank je wel Koudbloedkim en Nobje. Af en toe sta ik er ook van te kijken wat een kracht hij heeft om te rennen. Het kost hem ook totaal geen moeite om zo te vertrekken. Zachtjes zeg ik tegen hem 'toe maar' en weg is hij.

Milando, ik ga even kijken in het topic. Het meekijken bij de foto's is ook zo leuk om te doen (en stiekem best verslavend, hahaha).

xfloorremy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:30

Super leuke foto's! *\o/*

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:40

zoutenootjes schreef:
Dank je wel Koudbloedkim en Nobje. Af en toe sta ik er ook van te kijken wat een kracht hij heeft om te rennen. Het kost hem ook totaal geen moeite om zo te vertrekken. Zachtjes zeg ik tegen hem 'toe maar' en weg is hij.

Milando, ik ga even kijken in het topic. Het meekijken bij de foto's is ook zo leuk om te doen (en stiekem best verslavend, hahaha).

Ik heb het weer gevonden, was bij de foto's van mooigeschoten!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:44

Wat een prachtige foto's van jullie als team zeg Ellen, ik vind jullie zo'n heerlijk koppel om te zien <3 En wat kan hij HARD! En zie jou er relaxt op zitten dan, haha. Leuk hoor! :D

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 22:26

Dank je wel Eline. Iedere dag geniet ik van dat paardje. Eigenlijk rijd ik het liefste veel buiten, en dat vind paard ook het allerfijnste. Hij loopt dan ook heel ontspannen en galoppeert ook heel makkelijk. Het staat nog op mijn lijstje om een keer te meten hoe hard hij gaat. Het voelt niet zo hard, maar later zeggen de toeschouwers dat het toch wel een behoorlijk tempo is. Er zijn er ook weinig die dit doen, zo'n galop. Maar ja, het is zo fijn om af en toe eens te doen op de grote vlakte :D .