Gisteren heb ik een fijn lesje gehad met mijn 6 jarige Franco. Heb vriendjelief de camera in de handen gedrukt en gezegd wat pic's te schieten. Op zich niet slecht. Franco is een heel stuk sterker geworden wat te merken is in het rijden; hij is lichter in de hand, sterker in zijn achterhand, heeft een vlugger achterbeen, kan zijn balans beter vinden. Er zijn nog honderden ontwikkelpunten, maar ben blij met waar we nu staan.
We zijn echt mega hard aan het trainen. Gelukkig ben ik gedreven en is Franco echt bloedfanatiek en werklustig. We gaan er voor de volle 200% voor!
Laat ik ons nog even voorstellen:
Officiële naam: Frankenstein KK ( I know, don't ask
)Roepnaam: Franco
Leeftijd: 6
Geslacht: ruin
Afstammeling: Glock's Voice x BMC Relevant x A Jungle Prince
Niveau: in 6 wedstrijden B+13, L1+2 (voor het eerst gestart op 31 juli 2016) Nu aan het trainen voor de selecties
Stukje achtergrond: ik heb Franco gekocht toen hij 4 maanden oud was. Moest toen een maand wachten en mocht hem toen mee genomen naar huis. Met hem het hele opvoed- en beleerproces doorlopen. Het inrijden uitbesteed, hem zelf doorgereden. Afgelopen is het met vallen en opstaan gegaan. Zo heeft hij op 5 jarige leeftijd een fikse rugblessure gehad door een slecht aangepast zadel. Daarna Franco verhuisd, nieuw zadel gekocht, nieuwe zadelmaker in de arm, nieuwe instructrice en Franco is helemaal opgebloeid! En heeft nog nooit zo goed in zijn vel gezeten als nu

De foto's:
(Let niet op mijn hoofd; ik ben niet zo sexy als ik in opperste concentratie ben hihi)

Een reactie zou leuk zijn (wees lief in eventuele kritiek
)