Afgelopen april ben ik verhuisd en moest daarom helaas mijn verzorgpaard achterlaten. Na veel gezocht te hebben had ik eindelijk een paardje gevonden via bokt in Dordrecht.
De eerste kennismaking is altijd spannend maar het klikte gelukkig gelijk tussen ons. Het was wel even wennen om op een E pony te gaan rijden van 1.53 ( Andalusië van 7 jaar. ) omdat ik hiervoor jaren een Fries en een KWPN'er heb gereden. De afgelopen maanden heb ik veel gelest en merkte dat Silverr af en toe heel erg heet kon worden onder me als hij het moeilijk vond worden. Maar met de goede begeleiding en veel trainen weet ik nu precies hoe ik het moet aanpakken als hij weer zo heet wordt. Ik weet nu goed hoe ik hem weer ontspannen kan laten lopen. Verder kan ik echt alles met hem, bij stal zit een bos dus we gaan wel eens een lekker rondje naar buiten hij kijkt nergens op of om van.
Na meer dan een half jaar getraind te hebben klikt het nog beter tussen ons. Aankomende zondag (6 november) gaan we onze eerste wedstrijd samen rijden. Vorige maand hebben we een onderlingen proef gereden en eindigde 4e van de 11 met 194 punten, dat was wel iets om trots op te zijn.
De foto's hieronder zijn van vorige week, hij was totaal niet ontspannen met de proeven oefenen die dag maar het is toch gelukt om ontspannen te eindigen. Ik vind het belangrijk als het minder goed gaat dat we het toch goed afsluiten. Ik rij daarom als het moet altijd wat langer door dit doe ik ook met mijn trainer.
Er mag altijd een reactie onder met feedback over het rijden!

ga vooral zo door! Ik ben dol op PRE !
1.60 op een d/e zal ook gaan verwacht ik al speelt de bouw mee