We hadden inmiddels 12 welshjes, en ik heb aan mijn ouders de belofte gedaan dat er maar 1 nou ja inmiddels 2 voor eeuwig bij mij blijven en verder moet ik helaas ook wel is wat verkopen.
2 jaar geleden begon voor mij het hele men gebeuren pas met een vind ik super knap welshje! En na een tijdje ermee te rijden kwam daar de droom 2 span rijden.
nou dat is makkelijker gezegd dan gedaan want volgens mij is die merrie van mij niet te vinden in een 2de versie haha

uit eindelijk viel ik voor deze knapperd en nog wel op de paardenmarkt in Zuidlaren

er was wel heel wat werk nodig maar hij is wel opgeknapt

dit was de eerste keer dat ik mijn merrie en toen nog Hengst bij elkaar had

Werner en ik hebben heel veel dingen gedaan
binnen een maand hadden we onze eerste wedstrijd! Ik als onervaren menner en zelfs onder het zadel nooit op wedstrijd geweest te zijn ging vol vertrouwen met hem op pad! En niet voor niks! we hebben als eindstand M+10 mogen bereiken! Dat houd bij de welshjes in dat die Sport is
dit was ook eigenlijk stiekem mijn droom om te bereiken 
en in de zomer ben ik zelfs voor het eerst vaardigheid gestart

en een marathon training!

we hebben ook een lesje van Boyd Excel gekregen, dit was toch wel een hoogte punt voor mij

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 1711_o.jpg

en een clinic van Bram Chardon
zo leuk Bram vond hem ook echt cool en ja Werner is een dikke charmeur

Na het rijden lekker rollen in de bak en een vieze neus showen

En Werner heeft wat aanleg om dik te worden dus ja samen hardlopen

Werner staat ook graag model voor nieuwe dingen!
Nieuwe frontriemen voor de hoofdstellen passen 

En waar ik Werner nog het meest dankbaar voor ben is dat die altijd alles voor me deed! Ik ben nog steeds super onervaren maar alles wat ik heb mogen leren komt toch wel door Werner! Hij was zelf ook nog niet heel erg ervaren maar doet alles wat ik maar van hem vraag

Werner bedankt! Heel erg bedankt voor alles wat we samen hebben mogen doen!
Ik kan nog wel even door schrijven, maar het is niet te beschrijven mijn maatje
Ik ga je missen vriendje
Maar ik weet zeker dat jij je draai wel vind zonder mij
Veel plezier bij je nieuwe baasje, en je bent altijd in mijn hart