Citaat:
Een ritje in de mist heeft zeker zijn charme!

Ik heb eens een korte rit gemaakt toen het zicht op sommige plekken -denk ik- nog geen 10 meter rondom was. Ik kon nog net het paard van mijn stalgenootje voor mij zien.
Heel bijzondere ervaring!
Zó....dat was flinke mist. Dan moet je de weg wel goed kennen om te weten waar je zit. Kan me voorstellen dat dit een heel bijzondere ervaring was. Moesten jullie ook nog over de weg?
Citaat:
Wat een mooie omgeving!
Ritjes in de mist vind ik juist één van de mooiste ritjes
Dank je, ik ben ook heel blij met de omgeving waar ik woon /rijd
Kan ook nog te paard net de Duitse grens over naar de Teverenerheide, nog zo'n mooi gebied om te rijden.
Ja, het rijden in de mist heeft wel wat speciaals, op sommige plekken wat mysterieus. Ik hoop ook nog op een ritje met grondmist, lijkt me ook mooie plaatjes op te leveren.
zoiets als op onderstaande foto
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3744261138
Citaat:
Lijkt me prachtig daar
Ja, het blijft gewoon genieten. Jaar in en uit, elk seizoen.
Citaat:
Prachtige omgeving daar, vriendin staat op de gelijknamige manege daaro en kan er dus recht in rijden. Ben een x een stukje mee op haar pony daar zo gaan rijden en je kan sowieso kilometers rijden daar..heerlijk. hier hebben we de loonse en Drunense duinen en dat is ook prachtig maar daar ook zeer zeker
Meld dit bericht
Wat leuk, jij kent het gebied dus. Ja, die manege (Manege Brunssum) ligt mooi aan de rand van de heide.
Jij woont dan ook prachtig met de grote natuurgebied om in de rijden.