1st wedstrijd

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxpaaardje

1st wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 23:08

ik heb 3 weken terug me aller 1st wedstrijd gehad met mijn huidige paarden.
Ze heeft zich heel netjes gedragen alleen kwam ze niet nageferlijk toen in de galop. Nu begint dat gelukkig weer terug te komen want ze deed 1st wel wel en toen perioden niet.
Maar nu begint ze eigelijk gelukkig weer der rug goed tegebruiken en ik ben eigelijk best trots op der want ze deed het super voor de 1st keer.
Toen want toen ze 9 maanden gelden kwam kon ze dressuur matig heel weinig tot niets.
Dus ik heb der toen alles moeten leren wat ze tot nu toe kan.
En we hadden ons 172 en 172.5.
En we hebben over een aantal weken weer een wedstrijd.
Maar ik had me 1st wedstrijd niets verwacht ik verwacht nooit wat ik kijk altijd wel ik starten gewoon officieel maar wel bij me eigen club.
Dus hoop dat ze over een paar weken net zo braaf is en wat wel heel jammer was wij waren gewoon op tijd daar.
Maar wij hoeven als ik thuis start niet met de trailer ik ga dan gewoon onder der man der heen alleen liep mega in.
En ik mocht niet op me eigen tijd starten met gevolg dat ik maar 10 minuten los kan rijden als niet korter was.
En wij waren zo op tijd dat wij der half uur ofzo voor me proeven waren.
Maar der werd ook totaal niets tegen ons zegt dat het zo erg in liep.
Pas toen we daar aan kwamen toen we het paard al hadden.
Dus dat was beetje minder van het korte los rij tijd maar ondanks dat heeft ze heel erg der best gedaan en volgende keer beter.
Ze is ook kwa dressuur nog erg onevaren dus we gaan lekker evaring op doen.
En de punten komen van zelf wel ik ben nu al heel blij met hoe ze liep naar alles wat we hebben mee gemaakt samen.
En met dat ik der tijd uit gelegen heb door een gebroken enkel.
Op 2 plaatsen en waar ik soms nog last van heb maar ben wel heel blij dat ik weer kan rijden.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 20-10-16 23:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 23:11

Hoi!

Zou je je bericht misschien iets aan willen passen? Met Enters enzo?
Want ik kan er eerlijk gezegd geen chocola van maken!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

sannedeedee1

Re: 1st wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 23:23

Hoi Val! Ik las het op facebook, leuk! Ik wist niet dat er weer een wedstrijd bij de club was?

@ess_romana, degene die dit heeft geschreven kan hier niks aan doen, zij heeft moeite met het schrijven ivm een taalstoornis zoals je kunt lezen in haar onderschrift ;)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 23:26

sannedeedee1 schreef:
Hoi Val! Ik las het op facebook, leuk! Ik wist niet dat er weer een wedstrijd bij de club was?

@ess_romana, degene die dit heeft geschreven kan hier niks aan doen, zij heeft moeite met het schrijven ivm een taalstoornis zoals je kunt lezen in haar onderschrift ;)

ja 1 oktober was der weer wedstrijd toen was de laast outdoor en nu is 5 november weer. Staan als ik het goed heb tot het outdoor seizoen begint allenmaal op startlijnsten als ik het goed heb.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 23:28

Ess_Ramona schreef:
Hoi!

Zou je je bericht misschien iets aan willen passen? Met Enters enzo?
Want ik kan er eerlijk gezegd geen chocola van maken!

sorry doe ik niet met opzet maar zo als je in me onderschift kan lezen heb ik een taalstonis en net wat sanne zegt.

Maar ik heb met mijn huidige paardje met aller 1st wedstrijd gereden. Ik heb met me vorige wel gestart en daar me 1st wp's mee gehaald. En ik heb enters gedaan. En gelieft 1st mijn onderschift lezen voor je reachtie daar over plaats. Of denkt dat ik het met opzet doe.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 23:30

Ik snap niet zo heel veel van je verhaal. Alleen je hebt je topic geplaatst bij diacussies en vragen, maar je stelt geen vraag. Misschien kun je je post nog aanpassen en een duidelijke vraag of discussiepunt toevoegen?

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 23:32

sannedeedee1 schreef:

als je anders wilt weten wanneer ze zijn je kan me altijd appen op prive bericht op fb sturen dan kan ik altijd voor je kijken.
Maar de volgende is 5 november als ik het goed heb. Alleen hebben wij indoor geen z alleen b tot m2.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 23:37

ierusju schreef:
Ik snap niet zo heel veel van je verhaal. Alleen je hebt je topic geplaatst bij diacussies en vragen, maar je stelt geen vraag. Misschien kun je je post nog aanpassen en een duidelijke vraag of discussiepunt toevoegen?

Lees even me onderschift daar staat in hoe of wat. Ik ben gewoon blij dat ik me 1st wedstrijd heb had heb. En dat deel ik gewoon mee en dat ik trots op me paardje ben. En ik heb geen vraag anders had ik die der wel bij gezet. En ik baal alleen dat ik niet op me eigen tijd mocht starten enzo en ik Wist niet zeker of dit goede plaats was. Maar Ik ben gewoon blij dat ik me wedstrijd debuut gemaakt heb met dit paard. En
nogmaals ik heb taalstornis en staat ook in me onderschift dus ik doe het niet expres als niet volledig goed gescherven is.

chocobroodje

Re: 1st wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 06:05

WD-V ---> VVDD

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 21:35

chocobroodje schreef:
WD-V ---> VVDD

Dankje

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-16 19:44

ik heb laast mijn 3e dressuur wedstrijd gereden en toen heb ik mijn 1st wp gehaald met dit paard en een 2 plaats. Op naar de volgende wedstrijden heb er al zin in.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie