Voor mij alweer een heel tijdje geleden dat ik internationaal gestart ben, omdat ik de laatste tijd niet de beschikking had over goede 1.45m paarden. Natuurlijk was het mogelijk om alleen in de lagere rubrieken te gaan starten, maar uit financieel oogpunt doen we dat alleen als ik goed mee kan rijden in de rankingproeven en blijf ik tot die tijd op mooie nationale concoursen rijden.
Maar aangezien ik op het moment 2 paarden rijd die erg goed 1.40m nationaal liepen en klaar waren voor een stapje hoger, hebben we CSI Asten ingeschreven. En als ik er dan toch rijd, dan kunnen er ook gerust wel andere paarden mee voor de bijrubrieken.
Dit was niet geheel zonder succes!
De mooiste resultaten:
Een 5e plaats in de 1.40m finale voor Dha Dha HDH (Douglas x Roven, 2008)

Boss HDH (Phin Phin x French Buffet, 2006) won alle 1.35m rubrieken!
Boss liet zien dat hij echt onverslaanbaar snel is!

En het mooiste resultaat kwam van Daylight (Ustinov x Oklund, 2008)
Met hem werd ik 3e in de loodzware grote prijs. Met maar 7 foutlozen van de 62 deelnemers, kun je wel zeggen dat het moeilijk was! Daylight liep twee keer foutloos, maar in de barrage heb ik niet te dol gedaan omdat dit pas zijn eerste keer op dit niveau was.

Kortom, ik ben super happy met deze resultaten en ook ontzettend blij om weer terug te zijn op dit niveau!
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de filmpjes en de foto's.

lekker weekend gehad. Gefeliciteerd 
Daar mag je zeker super blij mee zijn!