De titel spreekt voor zich, wie gaat er dit jaar weer naar de Military in Boekelo?

Vorig jaar ben ik voor de 2e keer geweest en heb ik de camera van mn telefoon (galaxy s6) getest. Dit jaar gaat de spiegelreflex waarschijnlijk weer mee.
Brand los!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik ga vooral genieten en hopen op mooi weer! 
Hoop ook op mooi weer, als het maar droog is.
voor mij wordt het de derde keer.
zij sponsoren en soms kan je dan op goede plekken foto's maken
!
dit is dus helemaal nieuw voor mij. Heeft iemand nog tips qua kleding en schoeisel wat handig is om aan te trekken? Em_ schreef:Ik ben er (voor het eerst) bij! Vrijkaarten via m'n werk. Als Western ruiter ben ik beetje een vreemde eend in de bijt maar paarden zijn paarden en alles wat daarmee te maken heeft blijft interessant en leukdit is dus helemaal nieuw voor mij. Heeft iemand nog tips qua kleding en schoeisel wat handig is om aan te trekken?
Marrie_L schreef:Em_ schreef:Ik ben er (voor het eerst) bij! Vrijkaarten via m'n werk. Als Western ruiter ben ik beetje een vreemde eend in de bijt maar paarden zijn paarden en alles wat daarmee te maken heeft blijft interessant en leukdit is dus helemaal nieuw voor mij. Heeft iemand nog tips qua kleding en schoeisel wat handig is om aan te trekken?
Schoenen die vies mogen worden. Zeker als het wat geregend heeft, is het erg modderig.