Het moment dat je...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Het moment dat je...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 21:52

Beseft dat je met kilometers vooruit bent gegaan. En dan word je toch wel een klein beetje emotioneel maar dat mag dan toch ook wel vind ik.
Ik heb altijd een schrik gehad voor vreemde paarden. Ik was niet altijd gewend dan dat ik op m'n veilige kleine skippybal reed. Nadat ik vorig jaar het vertrouwen volledig kwijt was en geen plezier meer had in het rijden ben ik naar een speciale manege gegaan. Mede omdat ik zelf niet helemaal mee kan komen met veel dingen pakte ik daar weer het lessen op. Van totaal niet kunnen sturen naar in sommige gevallen een ongeleid projectiel zijn ging het op een gegeven moment beter.
Maar m'n oude lieveling miste ik heel erg. Nadat ik weer een privéles had genomen met haar had ik er weer plezier in.
Uiteindelijk brak de zomer aan en gingen we naar buiten. Ik had er niet veel zin in, vond het eng omdat je daar een stuk controle mist. Opeens had ik het weer naar m'n zin en begon ik het leuk te vinden. Ook ons fnrs debuut haalden we met 212 punten het hoogste ooit. Vorige week liep m'n lieveling niet lekker en moest ik op een ander paard. Dit ging goed voor mijn gevoel. Vanavond heb ik wederom een ander paard gereden op het veld nog wel. Heerlijk vond ik het.

Ik ben gewoon supertrots op mezelf dat ik dit in een half jaar bereikt heb. En ook al zag ik het mede door psychische klachten niet meer zitten, achter de wolken schijnt echt de zon!!

Noukie

Re: Het moment dat je...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:59

Wat goed!
Mooi om te zien dat je dan onbewust zoveel vooruitgang geboekt hebt.
Blijf lekker genieten!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 07:01

Noukie schreef:
Wat goed!
Mooi om te zien dat je dan onbewust zoveel vooruitgang geboekt hebt.
Blijf lekker genieten!

Dank je!

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 07:37

Netjes netjes netjes! Ga zo door! :))

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:13

Wat fijn voor je dat je weer lekker kan genieten van de paarden! :)

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:22

Wat fijn dat je toch weer van de paarden kan genieten! :D Trots mag je zeker zijn.

madelonvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:03

Goed bezig! Klinkt als een hele vooruitgang waar je trots op mag zijn *\%/*