Na onze eerste show in Tolbert op de NRPS keuring [EV-ITP] 8 gouden pony's op een rij! , was iemand van Horse Event erg gecharmeerd van ons 8tal en nodigde ons uit om het NRPS te promoten op Horse Event! Ik was nog nooit op Horse Event geweest maar het leek mij super leuk! Echt een van de dingen die ik altijd al had willen doen.
De NRPS hengst Le matsjo loopt voorop gevolgd door 7 dochters en zonen van de hengst.
Ik rijd als 4de , volgens mij ook de lichtste. Dit is de 9jarige stermerrie Lady go Lightly die op dit moment 3 maand drachtig is van Heitraks Marvin. Ze was erg braaf maar soms wat spanning. Ook ik zit soms echt beroerd op de pony , maar heb in mei in het ziekenhuis gelegen en kon 3 weken niet lopen door bekken en staartbeen breuk. Heb hier nogsteeds erg last van en rijden lukt eigenlijk 20 min. Zit op de fotos er al een uur op.
Na de tijd hebben we nog heerlijk gecrosst en door de waterbak gereden
Was een super leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar!! Alle bokkers die fotos hebben gemaakt , super bedankt! Heeft iemand nog fotos? Ze zijn zeker welkom

(Voor de oplettende kijker. ,mijn zadel ligt niet goed. Zadelmaker is er vandaag om half 6)
Youtube linkje (gefilmd door mijn lieve vriend):
https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=3aNPg5ellOk
1.

2.

3.

4.

5. Voorstelronde , ze staat wat diep maar had teugels helemaal los , was erg warm

6. Voorstelrondje

7. Kleine volte

8. Afwenden voor het groeten

9. Gebroken lijn vanuit de middenlijn

10.

En nog wat leuke crossfotos! De hindernissen stonden naast het inrij terrein en tussen de trailers op het parkeerplek
11. Boomstammetje

12. Idem

13. Piano

14. Lady haat water. Ik heb haar in 9 jaar tijd nog nooit in het water kunnen krijgen. Waterplasjes en afspoelen was nooit een probleem. Ze wou eerst niet maar toen 4 ponys al aan de overkant waren ,stond ze daar alleen. Toen bedacht ze zich en ze ging er in!! Ben zo trots op haar

15. Ook nog even met halster gestapt, ik ben trots

Ik hoop dat jullie genoten hebben van ons op Horse Event of van de video en fotos