avaluna schreef:De menvereniging houdt m.n. de menpaden bij in de Brunsummerheide en de Schinveldse bossen, in samenwerking met Natuurmonumenten zijn er al jaren onderhandelingen gaande om ook de Tevenerheide wat meer toegankelijk te maken en tot samenwerking te komen, zo zou er een heel nieuw compleet ruiter- en mennetwerk tot stand kunnen komen; door de komst van de nieuwe verbindingswegen en meer toegankelijkheid zowel letterlijk als figuurlijk, vanuit de Duitse zijde, lijkt dit nu ook eindelijk echt te gaan lukken, zou fijn zijn als er dan met een aantal gebruikers wellicht, in samenwerking met Natuurmonumenten, een gezamenlijke dag van gezamenlijk onderhoud zouden kunnen inlassen zodat deze prachtige gebieden voor zowel de ruiters en menners uit de omgeving als van buitenaf te gebruiken blijft.
Ja zou mooi zijn als dit allemaal gaat lukken. Dat zal het rijgenot in ieder geval stukken verbeteren.
Citaat:
*slechts een klein stukje van je filmpje kunnen bekijken, is voor nu nog even te pijnlijk helaas*
Ohh.. ik weet niet wat de reden is, maar kan me er wel wat bij voorstellen als het is wat ik vermoed .
Hoe dan ook sterkte ermee.