Nieuwe Horse Agility aanwinst Cadé :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Nieuwe Horse Agility aanwinst Cadé :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 12:38

Jullie kennen mij vast wel al van die dolle Haflinger die haar hoef er niet voor omdraait om over, onder en tussen obstakels te racen.

Nu heb ik sinds kort een nieuwe Agility-krak-in-de-maak die nog niet door het parcours sjeest, maar het wel top doet :D

Hoe het ging:

Ik was al 2 jaar aan het zoeken naar een PRE veulen, om ooit opvolging te hebben voor Zyta.
Aangezien ik met mijn man stevig ga verbouwen (we zijn volop bezig), had ik besloten de zoektocht stop te zetten.

En dan zal je altijd zien, dan komt er wat op je pad nietwaar...

Een goede week later kreeg ik van een kennis de vraag of ik het niet zag zitten haar paard te adopteren. Als ze keek naar hoe mijn paarden leefden, dat wilde ze ook voor haar paard. Helaas kon ze het hem zelf niet bieden...

Om eerlijk te zijn, die vraag krijg ik elk jaar wel een keer of 20.
Maar bij deze moest ik gewoon even gaan kijken...

Lang verhaal kort: mijn man werd verliefd, ik voelde een kriebel, we namen hem op proef...

En hij is niet meer weg gegaan <3

Zijn naam is Cadenas, wat in het Spaans ketting betekend, hangslot in het Frans.
Time to set this man free! Zijn naam is nu gewoon Cadé. In het Vlaams is 'ne kadee' een eersteklas 'mooser', een prutser in de positieve vorm :D

Wel, zijn naam heeft hij niet gestolen :')

Cadé heeft eerst 3 weken goed mogen bekomen van de omschakeling van stal en staat nu alweer anderhalve maand 24/7 buiten met zijn eigenste eigen privé merrie.

Cadé is een PRE ruin van 11 lentes jong met een talent voor Agility.
Klein hart, grote dosis nieuwsgierigheid en een will to please die over the roof gaat.

Stiekem is hij ondertussen al mijn dikke vriend, ik zou me niet meer kunnen voorstellen hoe het hier zou zijn zonder hem...

Ik ben zo dankbaar dat deze knappe man deel mag uitmaken van mijn leven.
Zo dankbaar dat we hem hebben mogen adopteren...

Jullie zullen nog meer te zien krijgen van hem ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ahum, iets minder charmante huppel van mezelf, maar hey, zolang je paard er maar goed op staat ;)

Afbeelding

Ploempje

Re: Nieuwe Horse Agility aanwinst Cadé :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 15:20

Ik kijk er zo naar uit om jullie samen te zien groeien!
Tis echt een toppertje <3

Estherbrink1

Re: Nieuwe Horse Agility aanwinst Cadé :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:19

Leuke foto's! En wat een lieve maar toch alerte uitstraling heeft je paardje!