Even voorstellen: Schimmel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elitedeux

Even voorstellen: Schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 17:28

Hoi allemaal!

Ik weet niet of dit topic hier goed staat, aangezien dit mijn eerste aangemaakte topic is hier op Bokt :+
Maar ik vond het wel eens tijd worden om het paard dat ik momenteel rijd even voor te stellen.

Naam: Elite Deux, beter bekend als Schimmel :+
Leeftijd: 7 jaar
Stokmaat: 1.70 m
Ras: KWPN
Afstamming: Silverstar x Concorde

Omdat ik een aantal jaar geleden ging studeren, werd mijn toenmalige paard Casice verkocht. Een leuk detail, dit paard doet aankomende week in Rio met de Paralympische Spelen. Casice heet nu Ceasy, en zal samen met Sharon Jarvis voor Australië uitkomen in Grade 3. Aangezien ik het paardrijden niet kon missen, ging ik op zoek naar een bijrijd paard. Via via kwam ik terecht bij de eigenaar van Schimmel. Ik rijd schimmel nu ruim 2 jaar en anderhalf jaar op wedstrijden. We rijden momenteel B springen en M1 dressuur. Over 3 weken gaan we ons L debuut maken! *\o/*

Het allereerste begin. Voor het eerst op onbekend terrein rijden.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

Na een half jaar hadden we onze eerste wedstrijd in de L1 dressuur gereden. Gelijk in beide proeven winst!

3. Afbeelding

Ondertussen was er ook genoeg ruimte voor ontspanning. Onze eerste Indoor- Outdoor springwedstrijd gereden, evenals onze eerste oefencross.

4. Afbeelding

5. Afbeelding

Thuis rijdt mijn zusje Schimmel doordeweeks een keer. Ik pak dan ook nog wel eens de vader van Schimmel, Silverstar.

6. Afbeelding

Thuis begonnen we met springen, en al snel reden we onze eerste springwedstrijd.

7. Afbeelding

Ondertussen ging de dressuur ook aardig snel, we reden al snel in de L2.

8. Afbeelding

Buitenritten maken blijft toch het leukste wat er is *\o/*

9. Afbeelding

En toen in juni stond de leukste week van het jaar voor de deur: de Almelose Ruiterdagen! Dit is voor mij een thuiswedstrijd, die week heb ik een aantal parcoursen gesprongen die ze fijn aanpakte.

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

En natuurlijk thuis dressuurmatig ook lekker dooroefenen.

13. Afbeelding

We blijven nu vooral lekker door oefenen thuis. Over een aantal weken staat ons L debuut met springen gepland. Tussendoor nog een paar springwedstrijden in de B en een aantal dressuurproeven.

Bedankt voor het lezen!

Afbeelding

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 20:34

Leuk paard! Nog lekker donker voor een 7 jarige :P

Is die echt 1,70? :oo
Lijkt veel kleiner :x

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 21:22

DiscoDipp schreef:
Leuk paard! Nog lekker donker voor een 7 jarige :P

Is die echt 1,70? :oo