Even geleden had ik een leuke fotoshoot voor het Bit van Wilke Tiellemans. Hier onder het resultaat
1.

2.

3.

4.

Ons interview is te lezen in Bit 238 op pagina 33
Natuurlijk trainden we ook verder, reed ik voor het eerst met hem op vreemd terrein. En wat een schat heb ik toch! Hij deed zo zijn best!!
5. oeps mijn houding... maar voor een eerste keer vreemd terrein, het ging zeker niet perfect maar... happy me haha! Blij dat het zo goed ging.

6. de keer erna ging alweer een stuk beter, beide meer ontspannen en heerlijk gereden.

Dankzij de dvb foundation mag ik lessen bij Dressuurstal de Ruiter. Afgelopen weekend was het zover. Wat was het leerzaam, leuk en wat ben ik dankbaar voor deze kans. Ik heb ontzettend veel geleerd en ga er thuis mee verder.
7.

Wat was ik blij, dankbaar en trots. Onze eerste keer in een binnenbak, vreemd terrein en na het lostijden zo fijn lopen. Wat ben ik trots op mijn gouden vriend!
8. mijn handen netjes op de plaats houden is nog best lastig (en niet alleen dat hahaha)

9.

Voor een verslagje van deze leuke dag
We hebben beiden nog heel veel te leren. Maar we genieten, elke dag geeft hij mij zoveel nieuwe energie. Ik ben ontzettend dankbaar voor de kansen die we krijgen. De komende tijd ga ik keihard werken aan mijn houding zeker met rugtas ( met rugtas verlies ik constant mijn balans). En oefenen we lekker door en vooral... gaan we nog veel van elkaar genieten! Wilke, nogmaals bedankt voor de mooie fotos!! Ik ben er super blij mee!