Winners always fight, I can promise you <3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Winners always fight, I can promise you <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 20:25

Hoihoi!

Voor diegene die Winner nog niet hebben kunnen leren kennen..

Windsor(Winner)
13 jaar
v. Pavarotti van de Helle
Belgisch Warmbloed Paard
Wij rijden momenteel B, helaas geen wp.

Vandaag is het zover.. Ik had het een jaar geleden niet kunnen dromen, dat ik zo'n geweldig paard mee naar huis zou nemen. Winner is echt het absolute toppunt van een paard waar ik van dromen kon. Elke dag opnieuw, kan ik zo genieten van die lieve blik die hij naar mij trekt als ie weer naar het land mag. Die blik was er al toen ik hem kwam bekijken, en die is nooit weggegaan. Elke keer als ik hem zie spelen in het weiland met mijn jongste shet, lach ik. Hij weet gerust wel dat zij de baas is, maar elke keer probeert hij het opnieuw.

Het is een deugniet, maar dat maakt hem een enorm leuk paard. Ik kan zo genieten van zijn heerlijke slome gedrag tijdens het rijden, en zodra je dan wat meer je best doet, schakelt er als het ware een knopje om en dan is hij opeens een hete bonk energie, on a good way. Hij doet zo zijn best voor je, hij slooft zich afentoe ook zo lekker uit zoals hij dat kan. Staart op de Arabierenstand en gaan met die beentjes. 'Het is een enorme lieverd' hoor ik letterlijk iedereen zeggen, inclusief mijn ouders, die voordat wij hem kregen eigenlijk niks hadden met paarden.

Ik kan altijd zo lekker met hem knuffelen, kriebelen en kroelen. Terwijl een jaar eigenlijk mega kort lijkt, in vergelijking met de jaren die volgen, vliegt het ook eigenlijk ontzettend snel om. Een jaar geleden had ik niet durven dromen van een startpas, of dat we zo ontzettend vooruit gegaan zijn samen. Want waar ik hem vorig jaar nog niet doorzittend aankon, zit ik nu als een huis.

Winner is precies vandaag, één heel jaar aan mijn zijde. En ik wil nooit meer anders!

Afbeelding

Eerste keer rijden bij mij thuis

Afbeelding

Samen wandelen

Afbeelding

Samen op de manege een lesje meepakken

Afbeelding

Samen lekker het duin in(en wat is ie daar braaf!!)

Afbeelding

Socializen met het paard van mijn beste vriendin

Afbeelding

Lekker genieten van de zonnestralen

Afbeelding

Aan de longe met lijnen

Afbeelding

Samen even pootje baden

Afbeelding

Heerlijk koppie <3

Afbeelding

Een heerlijke rit over het strand

Afbeelding

Samen op wedstrijd, wie had dat durven dromen :o

Afbeelding

Op bezoek bij mijn beste vriendin haar paardjes

Afbeelding

Samen knuffelen terwijl meneer in slaap lummelt

Afbeelding

Wat kan ie mooi kijken hé, ben nog elke dag verliefd op de verschrikkelijk lieve, mooie blik <3 <3

Afbeelding

Samen op de strandopgang foto's van ons laten schieten. Ik heb met een lange teugel staan wachten op de fotograaf, hij deed geen stap verkeerd!

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5841C9D5

Naast ups heb je natuurlijk ook downs. Helaas begon na deze (overigens prachtige) wedstrijd, een lang traject van veel pijn en gedoe. Ik was in het duin al een keer van hem afgeduikeld, waarna hij als een speer ervandoor ging en niet meer te vinden was, tot groot geluk uiteindelijk gevonden door een wandelaar. Hij was kletsnat van het zweet en gelukkig leken wij beide toen nog ongedeerd. Tijdens het inrijden voor deze wedstrijd maakte ik een flinke smakkerd van hem, hij schrok ergens van en ik hield mijn evenwicht niet. Ik maakte een rare val en na een minuut of 10 leek het wel weer te gaan. Ik heb mijn 2 proeven uitgereden(Winner was ook geschrokken, hij ging er eenmaal vandoor) en ben rustig naar huis gereden.

Na een week leek het toch niet helemaal lekker. Mijn nek gaf veel pijn, dus ik besloot de fysio te bezoeken. Deze constateerde dat het ging om een whiplash. Een lichte, godzijdank, maar ik heb toch maar wat foto's laten maken in het ziekenhuis. Mijn spieren waren waarschijnlijk behoorlijk opgerekt tijdens het vallen en dat heb ik gevoeld. Godzijdank heb ik daar momenteel bijna geen last meer van. Na een rustperiode van ruim 2 maanden ben ik toch weer op Winner gestapt en daar heb ik tot de dag van vandaag geen spijt van.

Winner is en blijft een toppaard, en dat hoort ook zo. Hij kan er niks aan doen dat dit zo is voorgevallen, evenmin als ik.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=584FB22A

En na 2 maanden, stap je er zo weer op en ga je weer door! Want we kunnen het, en we gaan ervoor!!

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=587DBA9C

En ook het duin verkende we weer samen, mijn beste vriendin was er ook bij met haar paard.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=587D3BE9

En ook zonder zadel, eerst in de bak en dan een rondje uitstappen buiten, beviel top.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58520152

Vrijspringen

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=584F574A

En als je maar hard genoeg werkt, krijg je daar altijd iets heel moois voor terug. Na 5 weken les kon ik me helemaal ontspannen, net als mijn mannetje <3.

En dat is waar ik het voor doe. Dat kleine beetje liefde wat je terugkrijgt. Wat in mijn geval(en ik denk bij meerdere mensen het geval) een behoorlijk groot beetje is, gecombineerd met wat dingen die beter hadden gemogen. Maar niet alles kan goed gaan, en niet alles kan koek en ei zijn. Daarvoor heb je doorzettingsvermogen nodig en moet je alles uit jezelf halen.

Maar ik kan je vertellen, dat heb ik ervoor over. Want mijn 3 paarden, dat zijn mijn beste vrienden!!
Laatst bijgewerkt door Angela op 05-09-16 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: maximaal 15 foto's zichtbaar, rest in link

Hanneke81

Re: Winners always fight, I can promise you <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:26

Ik ben de eerste zo te zien. Leuk paard heb je, vriendelijke uitstraling. Het plezier wat jullie samen hebben straalt er af.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 07:51

Hanneke81 schreef:
Ik ben de eerste zo te zien. Leuk paard heb je, vriendelijke uitstraling. Het plezier wat jullie samen hebben straalt er af.

Wat een lieve reactie! Ja je bent inderdaad de eerste :D . Winner maakt me elke dag weer ongelofelijk gelukkig. Beste keuze in mijn leven, wil ik bijna zeggen..

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 07:56

Je schrijft zo enthousiast leuk hoor!! Blijf lekker genieten. Lees in mindere tijden dit even weer door. Veel plezier samen!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 08:39

smileydees schreef:
Je schrijft zo enthousiast leuk hoor!! Blijf lekker genieten. Lees in mindere tijden dit even weer door. Veel plezier samen!

Dankjewel <3 . Ga ik zeker doen en gaat zeker lukken :)

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:08

Wat een lieverd! Wat fijn dat ondanks de tegenslagen het nog steeds zo vertrouwd voelt met hem! Heel veel geluk samen! :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 19:31

marjo1996 schreef:
Wat een lieverd! Wat fijn dat ondanks de tegenslagen het nog steeds zo vertrouwd voelt met hem! Heel veel geluk samen! :D

Super bedankt <3 <3