Vandaag is mijn zus weer eens mee geweest naar Melody waar wat leuke foto's uit kwamen die ik graag met jullie wil delen!
Melody is een 12-jarige New Forest merrie, ik verzorg haar nu bijna 9 jaar.
We rijden nu bijna alleen maar buiten, meestal aan een lang teugeltje en Mel mag zelf weten of ze harder wil dan stap of niet, zeker nu het best warm is.
Ik vind het vooral belangrijk dat we er allebei lol in hebben

Dit is denk ik het 5e of 6e hele rondje in ruim een jaar tijd, ik ben chronisch ziek en dat ging vorig jaar zo hard achteruit dat ik eigenlijk compleet uit de running ben gegooid. Ik kon vrijwel niet meer van de bank af komen en er waren zelfs periodes dat ik bijna alleen maar in bed lag. Ik heb nu sinds oktober een zware behandeling (na 9 jaar ziek zijn) en dat werpt gelukkig zijn vruchten af, sinds maart heb ik het rijden op kunnen bouwen van 10 minuten per week naar ongeveer 3 keer per week 45-60 minuten
We hebben nog best een lange weg te gaan want Mel is te dik en scheef en zelf zit ik ook scheef maar daar werken we aan, vanaf volgende week ga ik weer naar school dus het is even afwachten hoe dat gaat. Als het goed blijft gaan wil ik wat lessen met Mel gaan doen zodat we hulp krijgen met het rechtrichten van ons beide.
Maar voor nu is het vooral gewoon even genieten van het feit dat ik er weer op zit en we alle hoeken van 'ons' zandpad weer zien
01. Zo haal ik Mel altijd uit de wei

02. Melody woont naast een snelweg, ideaal want ze is echt bomproof!

03. Vroeger was dit ons racepad.

04.

05. Vriendinnetje

06. Ik krijg thuis vrij vaak commentaar op mijn voeten, nu snap ik waarom

07. Dit pad rijd ik nu meestal door, dat is het kortste rondje en echt een mooi stukje. Vroeger durfde Melody daar nooit in (geen idee waarom, misschien door het hoge riet) maar nu vindt ze het helemaal leuk gelukkig!

08.

09.

10. Pretbekken

11.

12. We kwamen een boomstronkje tegen, vroeger gingen we in het bos altijd springen dus dat wilde ik nu ook wel eens proberen. Mel vond het een héél goed idee en werd veel te druk dus na 3 keer zijn we maar gestopt
Klik
13. Deze vind ik erg gaaf

14.

15. Hier ging ze echt mega hard, iets verderop begon ze ook een beetje te bokken. Als ze echt hard gaat wordt ze vaak iets te vrolijk en dan gaat ze stuiteren
Gelukkig is het wel prima uit te zitten. 
16. Op naar huis, allebei moe maar voldaan

Ik vond het een super leuke middag! Het was wel te lang voor mij maar het was het waard. Melody vond het ook duidelijk heel leuk dus ik hoop dat we dit weer veel vaker kunnen gaan doen!
Bedankt voor het kijken!
maar dat gaat er wel weer af als jullie meer kunnen rijden.
Maar super blije foto's en top dat je er weer op kan!