Ik ben lang niet actief geweest op bokt, en ook een hele tijd uit de paardenwereld geweest.
Persoonlijk zat ik erg met mijzelf in de knup en wist niet meer hoe ik hieruit moest komen.
Paarden hebben voor mij altijd heel erg therapeutisch gewerkt, en naar lang sparen kon ik eindelijk weer een paard kopen. Dit werd in eerste instantie een haflinger, 14 jaar.
Hij werd omschreven als: knuffelkont, braaf, wel een eigenwil maar goed te corrigeren.
Na deze haflinger 5 maanden te hebben gehad heb ik hem ingeruild.
Hij was voor mij en omstanders gewoon te onberekenbaar en er zijn dus ook verschillende ongelukken gebeurd.
Nu ben ik in het bezit van een lief witje! Iets kleiner dan naar waar ik opzoek was, maar een hart zo groot dat dat zeker compenseert!
Ik heb hem nu inmiddels 2,5 maand en hoop nog jaren van hem te mogen genieten.
Hij is in april 7 jaar geworden, en ongeveer 1,50 hoog.
Helaas geen fijn verleden gehad en totaal het vertrouwen in de mens verloren. Alles en iedereen was eng!
We zijn samen verhuisd van stal en wat doe je het daar goed!
Elke dag doen we grondwerk en sinds 3 weekjes pakken we het rijden op met behulp van privé les.
Het opstappen gaat al helemaal zonder stress!
Er zitten nog veel verbeterpuntjes aan, maar omdat ook ik 2 jaar niet meer gereden heb vind ik het al een hele overwinning dat ik er opzit.
1. verkoop foto. Het hoofdje waar ik voor gevallen was

2.De verkoopfoto's, prima mensen! maar door alle tuig kon hij natuurlijk geen kant op, werd heel strak gereden.
Toen ik zelf ging rijden merkte ik heel erg vluchtgedrag, omdat ik met een iets lossere teugel rij.

3.

4. Net bij mij!

5. Heeeel veel grondwerk, we trekken zo erg naar elkaar toe! Met de dag zie je hem opbloeien

6. Sinds kort dus begonnen met privéles ! (sorry voor de extreem slechte kwaliteit)

7. lekker betrapt op het zonnen

8. En vandaag liep hij er zo bij!

9. Trots op mijn kleine man!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om charlie te zien! Ik ga denk ik nog wel meer topics plaatsen van zijn vorderingen! Ik ben super blij met hem, mijn therapeut!