Driekleur.. Oké officieel gezien volgens mij bruinbont maar hij heeft drie verschillende kleuren (vier als je z'n blauwe oog meetelt
) wat hem imo een driekleur maakt hahaVorige week maandag is Kim Selman, Kimmetjee04 op bokt, langsgeweest om foto's te maken van mijn pony op de heide. Zoals altijd heeft ze prachtige foto's gemaakt waar ik heel erg blij mee ben!
Normini is mijn eerste eigen pony, uit juni 2010. Ik heb hem nu ruim een halfjaar, de bedoeling was om een paard rond de 1.60 te kopen maar ik was gelijk verliefd op zijn mooie oogjes
Hij is 1.39 maar hij komt gewoon mee met de andere paarden en springt ook ontzettend leuk
Hierbij de foto's op de paarse heide, hij heeft zich voorbeeldig gedragen en staat echt los

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Jammer van die gestrekte armen

10.

Heel erg bedankt voor de geweldige foto's Kim!!
Een paar dagen later is Anne van Bfocused fotografie, Anne3112 op bokt, langsgeweest voor een shoot in de zonsondergang met een jurk en bloemen. Helaas was de zonsondergang niet helemaal zoals we gehoopt hadden, maar ondanks dat heeft ze toch nog prachtige foto's gemaakt! We gaan deze shoot zeker nog een keer doen in het bos

11.

12.

13.

14.

15.

Geen cap is eigen keus, ik heb natuurlijk even losgereden met cap en het voelde goed aan. Er kan natuurlijk altijd wat gebeuren maar dat is mijn risico, ik rijd verder áltijd met

Bedankt voor het lezen/kijken en het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat
Heeft de hele tijd staan kauwen met dat bit, en niet ontspanningskauwen