Uiteindelijk een datum geprikt op 21 augustus. Al 2 weken van tevoren het weer in de gaten zitten houden, maar het werd al snel duidelijk dat het weer rampzalig zou worden op de geplande datum. Als de brandweer hebben we alles omgegooid naar de dag ervoor, afgelopen zaterdag. En maar goed ook! het was super mooi weer, het waaide alleen wel bizar hard!
Het was voor mij voor het eerst om mee te doen aan een fotomeeting, dus ik vond het wel een beetje spannend. Nash was weer de drukte hem zelve, niks nieuws onder de zon. Er zijn veeeeeeel foto's gemaakt en dit is een begin, van de eerste twee fotografen.
Daarbij ben ik begin maart tijdens een buitenrit van Nash gevallen. Ik vond het strand op gaan wel een beetje spannend. Toch bang dat het weer mis zou gaan. Maar niks was minder waar. Ondanks dat Nash druk was, was hij voor zijn doen erg braaf. Wat heb ik uiteindelijk kunnen genieten en heerlijk een paar keer flink gas gegeven. Wat was dat genieten zeg!
De foto's zijn gemaakt voor PW Photographs en Sabrina Fotografie.
1.

2.

3.

4.

Golfjes zijn heeeueuuuuull eng!
5.

Hij kon ook nog een beeeetje normaal draven gelukkig

6.

Draven kan hij wel

7.

8.

Even flink gas er op! Dat was nodig

9.

10.

Zou hij nog wat kunnen zien?
11.

12.

Wat is het ondzettend lastig om foto's te kiezen uit de grote hoeveelheden die ik heb mogen ontvangen! en dan moet ik van nog twee andere fotografen de foto's krijgen. Jullie gaan in de aankomende tijd nog eens trakteren op kiekjes van Nash.
Ik vond het een super geslaagde dag en ik ben mega trots op een aantal schitterende kiekjes die er tussen zitten!
Een reactie is lief

Linkje naar het topic met portretfoto's
[ITP] Nashville's MG Meadows, Hargen aan Zee, fotomeeting!