Hallo allemaal!
Gisteravond zijn Ella en ik weer thuisgekomen van een weekendje bij bokker Esaqar en haar knappe barok pinto Sterre. Ik vond het een ontzettend leuk weekend en zeker voor herhaling vatbaar! Zaterdagavond heeft Sharon nog wat gave foto's gemaakt tijdens de zonsondergang, foto's die ik al zo lang en zo graag wil, maar wat thuis echt niet mogelijk is. Dus ik ben er onwijs blij mee
Sharon thanks voor het leuke weekend en voor de mooie foto's!
1. Links Ella en rechts Sterre

2. Buitenrit van 4,5 uur op zaterdag
Voorop Sharon en Sterre, en rechts zie je bokker xPearl met Toto

3.

4. Knappe dame

5.

6. Vreemde vlek op de achtergrond....

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Knuffelpaard

14. En wat doe je als je paard braaf om zich heen kijkt.... Juist, met enkel een touwtje om haar nek erop (dit kent ze, anders had ik het niet gedaan)

15.

Wij hebben echt genoten van het weekend. Helaas niet veel foto's van de knollies samen omdat ze gisteren pas een beetje aan elkaar gewend waren. Gelukkig verder ze wel heel braaf, op het liggen in het water met ruiter na (Ella
) en het laatste ritje dan
Een reactie zou leuk zijn, bedankt voor het kijken!
Gisteravond zijn Ella en ik weer thuisgekomen van een weekendje bij bokker Esaqar en haar knappe barok pinto Sterre. Ik vond het een ontzettend leuk weekend en zeker voor herhaling vatbaar! Zaterdagavond heeft Sharon nog wat gave foto's gemaakt tijdens de zonsondergang, foto's die ik al zo lang en zo graag wil, maar wat thuis echt niet mogelijk is. Dus ik ben er onwijs blij mee
Sharon thanks voor het leuke weekend en voor de mooie foto's!
1. Links Ella en rechts Sterre

2. Buitenrit van 4,5 uur op zaterdag
Voorop Sharon en Sterre, en rechts zie je bokker xPearl met Toto

3.

4. Knappe dame

5.

6. Vreemde vlek op de achtergrond....

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Knuffelpaard

14. En wat doe je als je paard braaf om zich heen kijkt.... Juist, met enkel een touwtje om haar nek erop (dit kent ze, anders had ik het niet gedaan)

15.

Wij hebben echt genoten van het weekend. Helaas niet veel foto's van de knollies samen omdat ze gisteren pas een beetje aan elkaar gewend waren. Gelukkig verder ze wel heel braaf, op het liggen in het water met ruiter na (Ella
) en het laatste ritje dan
Een reactie zou leuk zijn, bedankt voor het kijken!