Vakantie, paarden, fun!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArandaVD

Vakantie, paarden, fun!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 18:39

Hoi iedereen!!

Zoals we allemaal wel weten is er niet veel zomer dit jaar in Nederland.. Maar als die er dan een dagje wel is moet je er ook het beste van maken!! Wij (mijn zusje, een vriendin, en ik) hebben super veel plezier gehad met de paarden!

Ik heb al voor een jaar een YouTube kanaal, en ik ben zooo ontzettend bij dat de abonnees steeds meer worden! Ik vind het hartstikke leuk om mijn ervaringen met de pony's aan jullie te laten zien! En omdat we bijna aan de 700 abonnees zitten, heb ik dit filmpje in elkaar gezet en op mijn YouTube kanaal gezet!

De haflinger is Fynka, een 5jarige merrie, en is eigenlijk van mijn beste vriendin. Maar omdat zij een weekje op vakantie is, mag mijn zusje haar verzorgen en rijden!

De grote bruine beauty is mijn paard Andorra. Ze is 11 jaar, en is nog maar amper een jaar onder het zadel, wat ik helemaal bitloos, en zelf heb gedaan! Andorra is ontzettend lief, en werkt graag! Maar we moeten niet vergeten dat ze nog maar een jaar onder het zadel is en hoewel ze al ontzettend veel geleerd heeft, heeft ze nog een lange weg te gaan!

De bruine pony is NRPS merrie Anouk, ik weet niet hoe oud ze is, maar ze is van een vriendin van mij, Liz. Alle drie de paardjes staan op dezelfde pensionstal! Anouk is een super lieve, chille merrie. Ze is altijd rustig, maar kan ook keihard crossen!!

Hier is het filmpje, ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Tenno7

Re: Vakantie, paarden, fun!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 19:44

Mooie paardjes!!. Mag je trots op wezn!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 19:56

Heel leuk filmpje!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 20:04

heel leuk filmpje.

overigens ik vind het een redelijk goede zomer.. heb heel wat avondjes s avonds lekker een terasje kunnen pakken en heel wat mooie dagen gehad. Heeeeeeeeeeeeeeeeel wat slechtere zomers gehad.
ben bang dat je beter kunt emigreren als je dit 'niet zoveel zomer' noemt lol.

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 20:46

elenaMM77 schreef:
heel leuk filmpje.

overigens ik vind het een redelijk goede zomer.. heb heel wat avondjes s avonds lekker een terasje kunnen pakken en heel wat mooie dagen gehad. Heeeeeeeeeeeeeeeeel wat slechtere zomers gehad.
ben bang dat je beter kunt emigreren als je dit 'niet zoveel zomer' noemt lol.

hahah! heb je zeker gelijk in ;)