Mocht je het vorige topic gemist hebben, het intro babbeltje en de foto's van de vijfjarigen zijn hier te vinden: [EV-ITP] WK Ermelo: de vijfjarigen
Laten we maar meteen met de foto's beginnen! Hierbij zijn de foto's van de Nederlandse en/of opvallende zesjarigen:
Een merrie die mij, tot aan de selecties voorafgaand het WK, nooit echt was opgevallen is Flanell (v. Apache). Wat heeft dat paard zich onwijs fijn ontwikkeld onder Veronique Roerink!

Jennifer Sekreve liet zien dat Ferrero (v. Rhodium) zich ook zeer goed begint te ontwikkelen!

De grootdravende KWPN-hengst Franklin (v. Ampère) was onder Severo Jurado Lopez ook van de partij, dit jaar kwam de combinatie echter uit voor Spanje.

Ook uitkomend voor Spanje: de NRPS-gekeurde Brandon (v. Belissimo M) en Nuria Vila Perez.

De stoere Vincent Maranello (v. Blue Hors Zack) onder Thomas Sigtenbjerggaard.

Een erg aansprekend paard vond ik de Bordeaux-zoon Bluetooth, die gereden werd door Steffen Frahm.

Wat zal ik deze combinatie missen! Marieke van der Putten en Four Legends (v. Wynton) reden samen hun laatste wedstrijd in de finale, gezien de KWPN-goedgekeurde hengst een dag van te voren geveild werd op de KWPN/EDS-veiling voor maarliefst 600.000,-!

Ik denk dat als Four Legends de dag voor de finale niet geveild zou zijn, deze top combinatie zeker een medaille had weggekaapt! Nu werden ze zuur vierde.

Decor Ferdinand (v. Vivaldi) onder Mirelle van Kemenade liet groot-scharende appuyementen zien!

Mijn favoriete paard uit de zesjarigen: Five Star (v. Amazing Star), gereden door Kirsten Brouwer!

Wat was Kirsten blij met "Fivey" nadat bekend was dat ze sowieso een medaille hadden gewonnen. Wat uiteindelijk zilver werd.

And last but not least... de wondermerrie Fiontini die, samen met Severo Jurado Lopez, haar gouden plak van vorig jaar wist te prolongeren!

Ik wil ook nog een topic maken voor de zevenjarigen en de overige rubrieken, als daar nog interesse in is! Het is namelijk allemaal toch weer effe geleden!