Vandaag heb ik even een "kleine" shoot gehouden in het weiland, ik ben op vakantie geweest en wilde mijn veulens weer eens even leuk op de foto zetten.
Sommige zullen ze wel kennen, en sommige niet.
Op zaterdag 4 juni, is onze kleine Bella geboren deze dame is alweer 'zowat'drie maand oud.
Dit was het eerste veulen van Bonét, en Bonét was ons eerste veulen ooit.
Op 22 juni was er ook een veulen geboren, alleen heeft deze prachtige zwarte dame het niet over leeft, ze zat vast en was erg heftig voor de moeder. Het was na de bevalling afwachten of het goed zou komen met de moeder want ze was helemaal op, ook waren we bang dat van binnen iets gescheurd was en moesten we het aan zien, na twee dagen antibiotica leek ze op te knappen, een dag kreeg ze niks en gelukkig kwam de moeder genaamd Beauty er weer boven op, gelukkig!
Op vrijdag 1 juli is onze andere dame geboren ook erg klein en kreeg de naam Floortje. Floortje is van Bonnie en haar eerste veulen naar vijf jaar is er dan toch eindelijk een kleintje van haar!
En als laatste is geboren onze man in de kudde Mattie, geboren op maandag 11 juli. Mattie is de zoon van Sun, ook de moeder van Bonét.
Het was even slikken toen ik hem zag, hij was precies het zelfde als het dode veulen van Beauty maar ik vind het nu echt geweldig.
Drie prachtige veulens, ze zijn erg veranderd en verharen nog lekker en ben echt gek met ze.
& Hierbij de leuke foto's!
Al zeg ik het zelf..
1. Bella

2. Floortje

3. Mattie

4. Bella met moeder Bonét.

5. Mattie met moeder Sun.

6. Floortje aan het stretchen, met haar moeder op achtergrond Bonnie.

7. Lekker soepel hé baas.

8. Lekker klieren.

9. Onderonsje

10. Mattie zijn arrogante blik.

11. Floortje nog keer met haar mooie hanenkam.

12.

13. Met ons drieën.

Bedankt voor het kijken, welke was jullie favoriet?
Tot de volgende keer!!