Ik twijfelde een beetje tussen hier, of bij rijden ITP..
Ik koos voor hier, ondanks dat ik weet dat ik er op elke foto op zit, waarom? Ik ben gewoon ontzettend blij dat ik haar weer een keertje gezien heb en heb mogen rijden. Ik ben op dit moment niet gericht op tips of advies of wat dan ook, ik wilde gewoon mijn foto's delen.

Ik heb Amira een tijd bij gereden. Helaas kwam daar zeker 2 jaar geleden een einde aan. Ik had op dat moment alleen een scooter, en ze ging naar een nieuwe stal waar ze zo veel lekkerder op haar plekje stond! Helaas was dit voor mij niet te doen op de scooter en moest ik stoppen. Ik had haar daarna niet meer gezien.
Ik zit sinds een maand of 4 op stage in Limburg, en dus een heel eind van huis. Ik verblijf intern wat dus betekent dat ik hier slaap. Sinds dag 1 van mijn stage, heb ik dus de paarden op moeten geven. Naast een keertje stappen op mijn oude vriend, heb ik niet meer op een paard gezeten. Ik miste het zo, wilde zo graag het gevoel weer even hebben, even genieten, stiekem zelfs een beetje bang dat ik het niet meer zou kunnen

Ik plaatste een berichtje op facebook, trok de stoute schoenen aan en vroeg of iemand dinsdag of woensdag zijn/haar paardje voor mij beschikbaar wilde stellen zodat ik een keertje kon rijden. Amira haar baasje reageerde en voor ik het wist was het woensdag en liep ik met een vriendinnetje op een stal waar ik nog nooit geweest was. Amira had ik zo gevonden, en het verliep allemaal onwijs goed.
Ik moet zeggen; ik heb onwijs genoten en heerlijk gereden! Het is een geweldig paardje, met een pittig karakter, maar als je dan dat koppie ziet ben je spontaan verliefd

Genoeg gekletst; Fotooo'ss!
*Let aub niet te veel op mijn houding etc, die is wat achteruit gegaan de afgelopen 4 maanden, maar wanneer ik weer echt ga rijden komt dit wel weer goed*
Instappen

Wat meer op pakken

Het eerste drafje

Stiekem kunnen we het nog een beetje

Het eerste galopje

Pasje verruimen op de diagonaal

Concentratie tijdens het wijken

Ohja! Rijden is leuk! Blijven lachen!

Galopje op de andere hand.

Concentratie

Een hoopje blijheid!

Wat heb ik ontzettend genoten!

Ondanks alle spierpijn, ben ik echt heel blij dat ik mocht komen, het is nog even vertrouwd als voorheen.
Bedankt voor het lezen/ kijken!
veel succes verder!