Zwemmen! Weer een vinkje op de bucket list

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Zwemmen! Weer een vinkje op de bucket list

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 10:01

Afbeelding

Het is alweer een hele poos geleden dat ik een topic van Rhoda heb gemaakt en er is ondertussen een hoop veranderd. Rhoda heeft vanaf zomer 2014 tot juli 2015 stilgestaan ivm een blessure. Eerst werd gedacht aan een peesblessure, maar doordat na drie scans niks was te zien (door meerdere dierenartsen) begon ik hier toch sterk aan te twijfelen. Nadat opnieuw een andere dierenarts ernaar heeft gekeken bleek het probleem lager in de voet te zitten en Rhoda last te hebben van hko.

Hiervoor werd ze behandeld en na opnieuw een periode van rust (kleinere wei) mocht ik d'r weer oppakken. Omdat Rhoda buiten niet altijd even braaf is reden we altijd voornamelijk in de bak. Helaas deed dit geen goed voor d'r blessure en begon ze al snel weer slechter te lopen. Tijdens een stapritje met een vriendin kwam inslapen ter sprake en zij adviseerde toch om te proberen vaker buiten te rijden. Gewoon rechte stukken en lekker draven over de bospaden.

Ik besloot m'n lef weer een beetje bij elkaar te rapen en het gewoon te gaan doen. Vanaf augustus vorig jaar rijden we dus voornamelijk buiten en het gaat super! Ben zo onwijs trots op Rhoda, ze blijkt veel meer lef te hebben dan ik ooit heb gedacht en wordt met de dag zelfverzekerder.

Een van de dingen die nog altijd op mijn bucket list stond was ''zwemmen'' met een paard. Afgelopen maandag zijn we dit gaan doen en ik ben onwijs blij dat het op beeld is vastgelegd. Ik durfde zelf niet dieper dan tot m'n middel, omdat ze heel druk was en ik dan geen grip meer had. Wie weet een volgende keer, want Rhoda doet het in ieder geval wel :)

Afbeelding
1. Samen met d'r haflingervriendinnetje

Afbeelding
2. Stiekem best een beetje spannend

Afbeelding
3. Even overleggen

Afbeelding
4. Waterskien ;)

Afbeelding
5. <3

Afbeelding
6.

Een paar weken geleden heeft een vriendin foto's gemaakt van ons dagelijkse rondje bos :)

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9. Freedom *D

En om het af te sluiten nog een paar standkiekjes van onder het zadel

Afbeelding
10.

Afbeelding
11.

Afbeelding
12.

jolmer20

Re: Zwemmen! Weer een vinkje op de bucket list

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 17:19

Leuk zeg!
Lijkt me heerlijk :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 12:29

Prachtige foto's Simoon! Zo fijn dat het rijden nu zo goed gaat!

Ik vind nr 6 het mooist!
Wil ooit ook nog een mooie tegenlicht foto's van Djuun :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:03

Echt geweldige foto's Simone! :wow:

Heel gaaf gedaan zo met dat tegenlicht en super leuk dat er weer wat van je bucketlist is afgestreept!
Wil ook nog een keer met Lotus zwemmen deze zomer, maar weet niet of het er nog van gaat komen.. Jullie hebben precies een mooie avond uitgezocht! :D Was het niet koud?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-16 15:52

We hadden inderdaad een topavond, niet te druk meer langs het water, maar ook niet koud.

Jij moet nu je nog zo dicht bij het strand staat zeker nog een keertje zwemmen of ritje maken :j Ik wil wel mee voor foto's :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:37

Gaan we samen Nath :D

elieneke_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 13:55

Foto 10 vind ik echt eentje om in te kaderen!

TopFitHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 19:18

Gaaf!!