) en ik mee aan aan een dressuurclinic van Tahnee van Wenum bij ons op stal.Een niveau hebben wij niet echt. Wel veel plezier met rijden en ik wil een soepel paard dat haar lijf goed gebruikt. Zelf ben ik weer vooruitgegaan qua zit en houding waar ik erg trots op ben. Dat is voor mijzelf, want dit zijn de eerste rijfoto's die ik heb van Muna en mij.
Let trouwens niet op mijn gezicht, ik had het zwaar en moest af en wat terugzeggen op een vraag van Tahnee
Hier ben ik mij bewust van mijn binnenhand. In de les ben ik ontzettend bezig om te leren mijn binnenhand vooral op de rechterhand niet terug te plaatsen te draaien. Gisteren ben tijdens mijn wekelijkse les ook weer bewust gemaakt dat ik op zulke momenten mijn linkerschouder naar voren plaats, linkerhand daardoor omhoog komt, ik inknik en zo is de cirkel weer rond.

Hier ben ik wel blij mee, actief en ontspannen paard. Contact verlies op mijn binnenhand vind ik hier niet zo erg.

Tahnee heeft veel humor. Ze zei "Je hebt een knap paard. Er zijn maar weinig paarden die rechtdoor kunnen lopen in een S vorm, maar die van jou kan dat. Het is niet de bedoeling, maar wel heel knap."
Het zal duidelijk zijn dat wij heel druk bezig zijn met rechtrichten

Ik ben zo blij met dit paard, ze is ontzettend oplettend op mij.

)!