Gisteren heeft een stalgenootje haar camera meegenomen en een paar hele mooie plaatjes geschoten van een aantal paarden op stal. Voor Bon was het haar eerste shoot sinds ze bij mij is. Ik heb Bon sinds december, en sinds een half jaartje ben ik wat serieuzer met dressuur bezig. We hebben af en toe les en krijgen onwijs goede begeleiding. Ik ben nooit echt een dressuurruiter geweest, ik reed altijd gewoon rondjes door de bak en ging vaak op buitenrit. Maar sinds ik haar heb begin ik het steeds leuker te vinden!
Ik hoop dat we volgend jaar goed genoeg zijn om aan een (onderlinge) wedstrijd (B) deel te kunnen nemen
Graag wil ik haar nog wat voorwaartser hebben. Ook zou ik nog graag wat meer recht op willen zitten, minder streng zijn met mijn handen/handen meer naar voren willen hebben, mijn hakken meer naar beneden hebben en ik vind dat ik te vaak kapstok tenen hebWe hebben veel plezier van elkaar en ik vind het een geweldig dier. Ook ben ik super trots op haar hoe ze alles doet en oppakt. Verder doe ik rustig aan en zie hoe het loopt.
paspoortje:
Naam:Bon-Aparte
Ras: Gelderse KWPN
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 10 jaar
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.